דניאל פרץ מודע לזה? "נועה קירל עוררה סערה בבונדסליגה"

play
דניאל פרץ, נועה קירל | אינסטגרם
צפו: דניאל פרץ הוצג באליאנץ ארנה והצטלם עם אוהדי באיירן מינכן 00:29

אחרי שבאיירן מינכן הציגה את השוער הישראלי, בתקשורת הגרמנית עסקו בהרחבה בבת הזוג שלו, הזמרת המצליחה, ותהו האם יהיה לה זמן לבוא לצפות בו ולא שכחו את הסערה הגדולה שעוררה בצעירותה

(גודל טקסט)

גרמניה מתרגשת מנועה קירל. אחרי שחתם בסוף השבוע, ערך את אימון הבכורה שלו וכבר הגיע לאצטדיון הביתי של קבוצתו החדשה למשחק נגד אאוגסבורג, בתקשורת המקומית עסקו בין השאר גם בבת הזוג של דניאל פרץ, שוער באיירן, שהגיע למינכן לצד הזמרת המצלחה שאיתה הוא כידוע החל לצאת בחודשים האחרונים. "היא כוכבת גדולה מאוד בישראל, וכעת היא תביא את הזוהר שלה לבונדסליגה", נכתב בכתבה המקיפה.

הגרמנים החמיאו לקירל על הופעתה באירוויזיון האחרון שנערך בליברפול, אותו היא כזכור סיימה במקום השלישי והמכובד אחרי ביצוע פנומנלי: "ההופעה שלה הייתה פשוט מבריקה, כל מי שצפה זוכר ומכיר", כתבו ושיבחו גם את יכולות הריקוד והלבוש של הזמרת, שביצעה את "יוניקורן".

עוד ציינו בגרמניה כי "קירל אוהבת את השוער החדש של באיירן מינכן והיא עלולה לעורר סערה בבונדסליגה". הגרמנים המשיכו להפגין בקיאות בפרטים: "במשחק הפרידה של פרץ מקבוצתו הקודמת, מכבי תל אביב, קירל ישבה ביציע. נותר להמתין ולראות אם היא תתפוס מקום גם באליאנץ ארנה לאורך העונה".

דניאל פרץ, נועה קירל
דניאל פרץ, נועה קירל | גיל יעקב, אינסטגרם

באתר נכתב ש"קירל העסוקה ליוותה את פרץ בתחילת דרכו החדשה במינכן" והוסיפו ש"היא פירסמה באינסטגרם תמונה של כוס קפה שצולמה במלון מוכר מאוד בעיר". בהמשך הכתבה סקרו הגרמנים את הקריירה של קירל ושמו דגש על הסערה שעורר סגנון הריקוד והלבוש ה"פרובוקטיבים" שלה כשהייתה צעירה יותר.

לסיום, הובהר באייטם כי קירל בחורה עסוקה מאוד ופרץ יהיה מאושר אם היא תצליח לתמרן ולהגיע לצפות בו במדי באיירן מינכן. אז נתראה קרוב ביציעי הליגה האטרקטיבית ביותר בעולם?

נועה קירל עם בנותיו של ערן זהבי. אצטדיון בלומפילד | עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי