חשפה הכל מול כולם: "אני פשוט אוהבת להשוויץ בציצים שלי"

play
פייג' ספיראנאק | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים על סגן אלוף העולם מארו טפרי, 27.8 01:02

פייג' ספיראנאק, הידועה בתור "הגולפאית הסקסית", השיבה לשאלות מיליוני העוקבים בפייסבוק ולא היססה לדבר על אחד הנושאים האישיים ביותר בפתיחות יוצאת דופן

(גודל טקסט)

פייג' ספיראנאק, הידועה בתור "הגולפאית הסקסית", הפכה לדוגמנית וכוכבת רשת מפורסמת עם מיליוני עוקבים בזכות התמונות הפרובוקטיביות שלה. כעת היא החליטה לדבר על החזה שלה, כשהשיבה לשאלות העוקבים וענתה בכנות יוצאת דופן כשנשאלה על אחד הנושאים האישיים ביותר.

לעיניי כמעט ארבעה מיליון עוקבים בפייסבוק, ספיראנאק בת ה-30 לא היססה לדבר בפתיחות על "הנכסים הפיזיים" שלה. על אף שקיבלה המון שאלות בשלל נושאים, השאלה הראשונה שהמשפיענית החליטה לענות עליה והנושא העיקרי היה כאמור החזה שלה: "הם אמיתיים?", תהה אחד העוקבים.

"הגולפאית הסקסית" צחקה לא היססה: "אני כל כך אוהבת אתכם ואני חושבת שאתם כבר יודעים לבד. זו מסורת שאין דומה לה, אבל כן – הם אמיתיים". לאחר שהבהירה את הדברים, נשאלה שוב על אותו נושא והפעם: "הם אמיתיים, אנחנו יודעים, אבל האם הם תמיד היו כל כך גדולים?"

היא השיבה: "האמת שזו שאלה ששואלים אותי הרבה. כששקלתי פחות, החזה שלי היה יותר קטן. למעשה, בגלל שהם אמיתיים, הם משתנים בהתאם לירידה ועלייה במשקל. אני גם לוקחת גלולות למניעת הריון, שזו סיבה נוספת לכך שהם גדלו. הגוף משתנה והם משתנים ואני פשוט אוהבת להשוויץ בהם".

ספיראנאק הייתה גולפאית מקצוענית שבמהרה הבינה את הפוטנציאל שקיים ברשתות החברתיות ועשתה הסבת מקצוע: במקום להתחרות בסבב המקצועני, החלה לדגמן והשקיעה בטיפוח עמוד האינסטגרם שלה. מספר שנים חלפו מאז והיא כוכבת מפורסמת עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, דרכן היא מתפרנסת למחייתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי