הלם: קיליאן אמבפה במערכת יחסים עם יוצאת ריאליטי מוכרת מישראל?

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן | רויטרס

על פי דיווח ב"וואלה סלבס", ירדן אדרי הוזמנה על ידי הכדורגלן הטוב בעולם לעיר האורות, שם היא צפתה בו מיציע הכבוד ולאחר מכן בילתה באותה מסעדה בה הוא שהה

(גודל טקסט)

על פי דיווח שפורסם ב"וואלה סלבס", יוצאת הריאליטי ירדן אדרי הוזמנה לפריז על ידי לא אחר מאשר קיליאן אמבפה, הכדורגלן המדובר ביותר בעולם בקיץ האחרון, שכידוע דחה הצעת ענק מסעודיה ונשאר בסופו של דבר בקבוצה מעיר האורות וזאת לאחר עזיבתם של ליאו מסי וניימאר.

באחת מהתמונות שאדרי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, היא נראתה עונדת צמיד נחשק שאותו מקבלים  בדרך כלל רק בני משפחה, חברים ומקורבים, שזוכים לשבת בתא הכבוד המפואר של המועדון הצרפתי. על פי הדיווח, אמבפה ואדרי בילו באותה מסעדה באותו זמן, רגע לאחר המשחק שבו פ.ס.ז' ניצחה 1:3 את לאנס.

מקורבים ליוצאת הריאליטי סיפרו ל"וואלה סלבס" שהיא ואמבפה הכירו במסיבת יום העצמאות האמריקאי בני יורק בתחילת חודש יולי האחרון, שם בילתה אדרי עם סלבס כמו קים קרדשיאן, קנדל ג'נר, ג'סטין ביבר ועוד רבים וטובים. זוגיות חדשה, רומן או כלום ושום דבר? ימים יגידו.

אדרי גדלה בקריית מוצקין, היא אוהדת את מכבי חיפה ומבקרת לעתים תכופות באצטדיון סמי עופר. לפני כשנתיים סיפרנו לכם כאן במדור שהיא פגשה במהלך חופשת קיץ במיקונוס את לא אחר מאשר הכדורגלן קלווין פיליפס, שלא הצליח להישאר אדיש ליופי המיוחד שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי