זוגיות חדשה? בוגרת האח הגדול ישראל וכוכב נבחרת אנגליה צמודים

ירדן אדרי
ירדן אדרי | מסך, אינסטגרם

ירדן אדרי וקלווין פיליפס, "פירלו של לידס", נפגשו במסיבה פרטית של בעלי באיירן מינכן במיקונס והעלו תמונה משותפת שהסעירה את הביצה. "לא ידעתי מי הוא", טוענת יוצאת האח הגדול. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

היא גדלה בקריית מוצקין, אוהדת את מכבי חיפה ומבקרת בסמי עופר לעתים תכופות בזכות האהבה של אביה לכדורגל, אבל שום דבר לא הכין את כוכבת האח הגדול, ירדן אדרי (26), למפגש שהיה לה בסוף השבוע האחרון בעת חופשה במיקונוס. היזמית ומתווכת האומנות פגשה ביום שבת האחרון במהלך מסיבה באי היווני את כוכב נבחרת אנגליה, קלווין פיליפס, שכבר שכח מההפסד הכואב בגמר הודות ליעד הלוהט של הקיץ ובעיקר בזכות היופי הישראלי של אדרי, אליו לא הצליח להישאר אדיש.

פיליפס, המכונה "פירלו של לידס", רשם יורו מוצלח מבחנה אישית, אך לא הצליח לבלוט יתר על המידה בגמר מול האיטלקים. בדומה לחבריו, האנגלי שם את ההפסד מאחוריו ויצא ליהנות ממה שנותר מהפגרה ולמזלו פגש בכוכבת האח הגדול ששיתפה סלפי של השניים, תייגה אותו, צירפה אייקון של דובי והצליחה לסקרן את עולם הכדורגל.

ירדן אדרי וקלווין פיליפס
ירדן אדרי וקלווין פיליפס | מסך, אינסטגרם

הכוכב האנגלי שנפרד לפני מספר חודשים מבת הזוג שהייתה צמודה אליו ב-12 השנים האחרונות, התביית על ירדן שבלטה לעין בין ההמון. "הכרנו במסיבה למוזמנים בלבד של הבעלים של באיירן מינכן, גם הבעלים של פ.ס.ז' היה באירוע", סיפרה אדרי והוסיפה: "פתאום קלטתי מישהו עם צמות וכובע מסתכל עליי, ועם כל האהבה שלי לכדורגל, לא ידעתי מי הוא", הבהירה למדור והסבירה מדוע החליטה להוסיף אייקון של דובי לתמונה של הכדורגלן המפורסם: "צחקנו שהוא לא מתאמן עכשיו אחרי שהם הפסידו, אז הם מרשים לעצמם לחגוג במועדון. הם אוכלים כמו סוסים האנגלים, אז זה היה קורע". ירדן, המדור מאוהב.

מפה לשם, אדרי ופיליפס נשארו בקשר קרוב מאז אותה מסיבה והם מדברים ומתכתבים מידי יום. איך התמזל מזלו של הבועט האנגלי להכיר את אחת הדיירות הבולטות בתולדות הריאליטי של רשת 13? כנראה שזו הייתה יד הגורל. אבלאחרי קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו, מישל גרציג וטיבו קורטואה, יש מצב שהולכת להיות לנו נציגות היסטרית גם בפרמיירליג – הליגה הטובה בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי