"כריסטיאנו רונאלדו? אי אפשר היה להתגבר אחרי שהיא גילתה את האמת"

כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

שנים לאחר הפרידה המתוקשרת מהפורטוגלי, השמועות על בגידה והריאיון הנוקב שערכה אירינה שייק, חברתה הקרובה שפכה אור על הנושא: "הלב שלה נשבר, היא לא הייתה יכולה להתעלם מהסימנים"

(גודל טקסט)

לפני שהכיר את ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו היה מאוהב עד מעל הראש באירינה שייק והשניים נחשבו לאחד הזוגות הנוצצים בעולם. כוכב הכדורגל ודוגמנית העל יצאו במשך חמש שנים, בין 2010 ל-2015, ולמרות שניסו לשמור על מערכת היחסים בפרופיל נמוך ומחוץ לאור הזרקורים, פרטים עסיסיים מהקשר נחשפו וגם הסיבה לפרידה שהשאירה את מיליוני המעריצים עצובים.

רונאלדו ושייק נפרדו בתחילת 2015, כשסביב הפרידה המתוקשרת הופצו לא מעט שמועות על חוסר נאמנות, ולאחר שהשניים החליטו להפריד כוחות שייק תיארה בריאיון שערכה את הבן הזוג האידיאלי כ"נאמן והגון" – אולי כרמז לזוגיות הקודמת שלה, עם רונאלדו, שעל פי הדיווחים בגד בה ויותר מפעם אחת.

רונאלדו ואירינה שייק | צילום מסך, vogue.es

"מבחינתי, הגבר המושלם הוא נאמן, כן וג'נטלמן, שיודע איך להתנהג עם אישה", אמרה הרוסייה, "אני לא מאמינה בגברים שגורמים לנשים להרגיש לא מאושרות, כי הם אז ילדים, לא גברים. פעם חשבתי שמצאתי את הגבר האידיאלי, אבל התברר שלא. אני חושבת שאישה מרגישה מכוערת כשהגבר הלא נכון לצדה. אני הרגשתי מכוערת וחסרת ביטחון".

אירנה המשיכה לשלוח רמזים על הזוגיות שלה עם רונאלדו, והוסיפה: "מערכת יחסים זה קשה, כך שחשוב לדעת איזה גבר את רוצה לצידך ומה הערכים שלו, מה חשוב עבורו בחיים. אם את נשארת עם מישהו, זה בגלל ששניכם הולכים לאותו כיוון… השניים צריכים להיות באותן אנרגיות, ולהאמין בזוגיות מונוגומית".

אירינה שייק
אירינה שייק | אינסטגרם

שמונה שנים לאחר אותה פרידה, בארצות הברית חשפו חלק מההפרטים: "שייק נפרדה מכריסטיאנו בפתאומיות בערב הסילבסטר, לאחר ויכוח שפרץ בין השניים בדירה במדריד". חברה קרובה של הדוגמנית סיפרה: "אירינה הייתה הרוסה מכך שרונאלדו לא קיבל יפה את ההחלטה שלה, היא עזבה את הבית ובילתה את ערב השנה החדשה בבכי בשדה התעופה".

"אירינה תמיד עמדה לצד הגבר שלה", המשיכה החברה, "אלא שהפעם, במקרה הזה, הלב שלה נשבר. אי אפשר היה להתגבר על מה שקרה לאחר שהיא גילתה את האמת. לאחר ששקלה את הנושא, היא הבינה שהיא לא יכולה יותר להתעלם מהסימנים".

בהמשך, מחקה הרוסייה את כל התמונות המשותפות של השניים, הסירה מרונאלדו עוקב ברשתות החברתיות והעלתה תמונה מהאיים המלדיביים, שם חגגה לבדה את יום הולדתה.

אירינה שייק, כריסטיאנו רונאלדו
אירינה שייק, כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

שמונה שנים לאחר מכן, רונאלדו ושייק המשיכו כמובן בחייהם ונראה ששניהם מאושרים ומסתדרים מצוין. הפורטוגלי משחק בליגה הסעודית, מרוויח סכומים גדולים מאוד של כסף ומגדל את ילדיו עם זוגתו, ג'ורג'ינה רודריגס. מנגד, הדוגמנית עזבה את עולם הכדורגל אך נשארה בספורט, כשלאחרונה החלה לצאת עם טום בריידי, שנחשב לשחקן הפוטבול הגדול בכל הזמנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי