הגיעה לבית המשפט בחוטיני: סינדי קימברלי ניפצה את הרשת לחתיכות

סינדי קימברלי | מסך, אינסטגרם

דוגמנית העל וזוגתו של הכדורגלן דלה עלי, כיכבה בקמפיין חדש שמטרתו להאדיר נשים ולתת להן את הלגיטימציה להתלבש איך שבא להן וכמה חשוף שהן רוצות. התמונות והסרטונים הביאו לחשיפה עצומה

(גודל טקסט)

אחת הנשים הלוהטות בעולם הכדורגל בפרט ובעולם בכלל, סינדי קימברלי, נעצרה על היותה "לוהטת מדי". נשמע מוזר? לא כשזה נוגע אליה. אתם מכירים אותה אולי כבחורה שג'סטין ביבר העלה לחשבון האינסטגרם שלו כשהייתה בת 16 וגרם לה להפוך לסנסציה, או יותר כבת הזוג של הקשר דלה עלי.

קימברלי "מחזיקה" בלמעלה משבעה מיליון עוקבים נאמנים באינסטגרם שרק מחכים לפוסטים החושפניים והנועזים שהיא מקפידה להעלות, אך נראה שהפעם היא הצליחה להדהים גם אותם.

התמונה המדוברת. סינדי קימברלי | מסך אינסטגרם

בת ה-24 שיתפה תמונות וסרטונים בהם היא לובשת חליפה המורכבת מווסט וחוטיני, כשהיא צועדת בדרכה לבית המשפט. בתמונות אחרות, היא מצולמת באזיקים כשהיא לבושה בחזייה וחצאית ושוטרים עוצרים אותה. היא לא באמת הסתבכה במשהו, כל התוכן שהעלתה ב-24 השעות האחרונות לחשבון שלה הוא חלק מקמפיין שבה להאדיר נשים ולתת להן את הלגיטימציה להתלבש איך שבא להן וכמה חשוף שהן רוצות.

המותג הלונדוני "נערת פוסטר" הוא העומד מאחורי הקונספט שהוכתר כ"גאוני" על ידם של העוקבים שאהבו את המסר שמאחורי קולקציית הסתיו-חורף של מותג האופנה. אפילו בן הזוג שלה הגיב לה שהיא "סקסית" על הסרטון שהעלתה, בו היא צועדת בתחתוני חוטיני ועקבים כל הדרך לבית המשפט לאחר שהואשמה בכך שהיא "לוהטת מדי" כפי שכתבו בקמפיין.

הבחירה בה באופן טבעי הייתה בעקבות כך שהיא לובשת (או יותר נכון לא לובשת) מה שמתחשק לה ולא מקשיבה לתכתיבי החברה אף פעם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי