שיא החום: התמונה של בת הזוג של חלוץ נבחרת ישראל שברה את הרשת

נועה בן חמו, דור תורג'מן | מסך, אינסטגרם

בזמן שדור תורג'מן הצעיר מקווה לקבל את המקום בהרכב של אלון חזן במשחק החשוב מול רומניה, נועה בן חמו שברה את השיא הלייקים שלה באינסטגרם וגם כמות העוקבים ממשיכה לטפס בקצב מרשים ביותר

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תתארח בשבת ברומניה ותקווה להוציא לפחות נקודה, כשמי שעשוי לפתוח בהרכב של המאמן אלון חזן הוא דור תורג'מן הצעיר. בזמן שהחלוץ מקווה לקבל את המקום ולשחזר את היכולת הנפלאה שלו מהנבחרות הצעירות, בת הזוג שלו, נועה בן חמו, שורפת את האינסטגרם. 

התמונה ששרפה את הרשת. בן חמו | מסך, אינסטגרם

תורג'מן העיף ניצוצות על כר הדשא במונדיאליטו ובאליפות אירופה בקיץ וכעת כאמור עשוי לקבל את ההזדמנות גם בנבחרת הבוגרת. במקביל, הוא לא שוכח לפרגן גם ליפה שלצידו. נועה שיתפה תמונה לוהטת במיוחד בבגד ים ושברה את כמות הלייקים מאלפי העוקבים שלה. הכדורגלן שלה היה מבין הראשונים להגיב לה כשכתב: "הכי יפה בעולם, מכור". מספר העוקבים של נועה מטפס משבוע לשבוע ובכל כיבוש של בן הזוג שלה, גם היא נהנית מקהל חדש שבוחר ללחוץ על כפתור העוקב. 

נועה בן חמו, בת הזוג של שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן | צילום: אינסטגרם

נועה בת ה- 18 צפוייה להתגייס לחיל האוויר בקרוב. היא מתגוררת במושב שדה נחמיה, 40 דקות מאשדוד איפה שגר תורג'מן והם צמודים חזק יחד בשנה האחרונה. על סיפור ההיכרות ביניהם סיפרה למדור: "אנחנו בסך הכל כשנה ביחד וזה מרגיש הרבה יותר. הכרנו בדרך הכי פשוטה (אינסטגרם) האמת שבחיים לא אהבתי את הדרך הזו, אבל עם דור מההודעה הראשונה זה היה שונה ויום אחרי שהכרנו כבר יצאנו".

תחזיקו לה, לתורג'מן ולנבחרת ישראל אצבעות.

דור תורג'מן, נועה בן חמו | צילום: אינסטגרם
נועה בן חמו
נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי