"הבחורה השווה ביקום": עדן פינס חשפה את הישבן ושרפה את הרשת

עדן פינס | מסך, אינסטגרם

הדוגמנית והמאורסת הטרייה שבה לישראל לאחר ההצעה המרגשת בדובאי, הלהיבה את הגולשים עם תמונה נועזת במיוחד והתקרבה בצעדי ענק אל עבר ציון דרך חגיגי

(גודל טקסט)

אחרי הצעת הנישואין המפתיעה והשבוע החלומי שבילתה עם מתיאס נורמן בדובאי, עדן פינס שבה לארץ אך טרם התייחסה לבשורה המרגשת. מה שכן, היא הרוויחה בימים האחרונים כמעט 20 אלף עוקבים חדשים, וכעת היא נושפת בעורפו של הכדורגלן שלה אל עבר קהל של מיליון. הדוגמנית בת ה-26 פינקה את 915 אלף העוקבים שלה בתמונות מדובאי עם ישבן חשוף, כשנראה שהם כבר לא יודעים מה לעשות איתה ועם מדד החום שרק עולה ועולה.

עדן פינס בדובאי | מסך, אינסטגרם

מאות המגיבים התמוגגו ממנה, וכתבו בין היתר: "מה יש לך להתחתן, מה?!", "תעדכני את מתיאס שאני באה לחטוף אותך", "50 גוונים של שלמות", "הלו, יש כאן אנשים עם בעיות בלב גברת", "הבחורה השווה ביקום". עדן נחתה בישראל והפעם עם טייטל חדש – מאורסת. בין התגובות היו גם עוקבות שהעריכו את הנורווגי, אשר היה זה שצילם את זוגתו הלוהטת בחוף הים. "מי עוד יושבת ומעריכה את מתיאס שצילם את זה?", נכתב.

עדן פינס ומתיאס נורמן | מסך, אינסטגרם

כאמור, עדן כבר נמצאת בישראל ובחרה שלא להגיב להצעת הנישואין המפתיעה, שהגיעה בסך הכל שלושה חודשים אחרי שהיא ושחקנה של אל ריאד החלו לצאת. כזכור, וכפי שסיפרה לנו, מי שאחראי על השידוך הוא לא אחר מקפטן נבחרת ישראל, אלי דסה. המגן שיחק עם נורמן בדינמו מוסקבה בעונה שעברה, לפני שהנורווגי עזב לאמירויות. אז מה לדעתכם יגיע קודם: פוסט משותף בפיד שלה סוף סוף? או אולי תגובה על השבוע המטורף בחייה? כך או כך, היא תדאג שיהיה סוער וּמעניין.

עדן פינס ומתיאס נורמן. מבלים בדובאי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי