עדן פינס חשפה: זה הכדורגלן הישראלי ששידך ביני לבין בן הזוג שלי

play
עדן פינס | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 27.8 15:20

בריאיון ב"מחוץ לקווים" עם לירון שרון בוואלה+, דוגמנית העל שפכה אור על מערכת היחסים עם הכדורגלן מתיאס נורמן: "הוא רומנטי, גבר-גבר". וגם: ביקור משותף בישראל, תמונה בפיד ומה דעתה על ניימאר?

(גודל טקסט)

הדוגמנית המצליחה עדן פינס התארחה ב"מחוץ לקוים" עם לירון שרון בערוץ וואלה+, וסיפרה בין השאר גם על הזוגיות החדשה והמסעירה עם הכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן, שעזב הקיץ את דינמו מוסקבה, קבוצתו של אלי דסה, ועבר לשחק בליגה הסעודית.

איך הכרתם?
"הוא יצר איתי קשר באינסטגרם ומי שאפשר לתת לו קצת קרדיט על הקישור הוא אלי דסה, ששיחק איתו בדינמו מוסקבה. אלי אמר לו 'תשמע, יש מישהי שהיא בול אתה באופי והיא בול הטעם שלך, אבל אין מצב שהיא תענה לך להודעה'. אז מתיאס אמר לו 'מה? תראה אותי'. ובאמת בהתחלה לא עניתי לו, לא שמתי לב להודעה בכלל, ואז הוא בא למחוק את ההודעה ואני בדיוק נכנסתי אליה".

על הבילויים המשותפים עם אלי וירדן דסה, במיקונוס וברוסיה.
"היה ממש כיף, זוג מהמם וזה כיף שבן הזוג הוא מבחוץ אבל החברים הם ישראלים, זה נותן איזו תחושת חמימות".

עדן פינס. ברוכה הבאה לעולם הכדורגל
עדן פינס. ברוכה הבאה לעולם הכדורגל | מסך, אינסטגרם

על השיפור המדהים בעברית של נורמן.
"תקשיבי, זו רמה אחרת של קליטה, הוא כבר יודע לחבר משפטים, הוא בא אליי עם יציאות שאני לא מבינה מאיפה הוא מביא אותן בכלל. יש לו קליטה מהירה ברמות. הוא יכול לבוא לי פתאום באמצע היום ולשלוף משפט בעברית שאין לי מושג איך הוא הצליח להרכיב אותו, שזה בידור בפני עצמו".

פינס המשיכה וסיפרה: "הוא רומטי מאוד, גבר-גבר, דואג, מפנק וממש נותן לך להיות אישה. מחווה רומנטית? נראה לי שאני אשמור לעצמי קצת".

לאחרונה הוא החליף תמונת פרופיל באינסטגרם לתמונה משותפת. מה חשבת על זה?
"זו מחווה מקסימה. פתאום ראיתי את זה, את התמונה וכמה דקות אחרי התחילו לעלות על זה וזה היה נורא חמוד ומאוד אופייני לו. תמונה משותפת בפיד? יש לנו כל כך הרבה וכאילו אני תמיד בקונפליקט של האם לעלות, כי אני בן אדם שמאמין בעין הרע. יש לנו כל כך הרבה תמונות יפות. קודם כל – איזו תמונה ואם בכלל בא לי?"

עדן פינס, מתיאס נורמן | צילום מסך, אינסטגרם, גטיאימג'ס (אילוסטרציה)

את עומדת לעקוף אותו במספר העוקבים באינסטגרם. אתם מדברים על זה?
"זו לא פונקציה, האינסטגרם זה לא משהו שהמעסיק אותנו ברמה היומית ונכנס בקשר שלנו, אלה לא דברים שאנחנו שמים לב אליהם. מה שחשוב זה החיים האמיתיים ופחות מה שקורה ברשתות החברתיות".

במה זה כרוך להיות בת זוג של כדורגלן?
"אני רגילה לחיות חיים שהם לפי לוח הזמנים שלי. אני לא מוותרת על הצרכים שלי, אבל באמת אני מוצאת את עצמי באה לקראת – אם זה לבוא לבקר כי הוא לא יכול לזוז ממקום למקום בתקופה עמוסה, וגם לי יש תקופות מאוד עמוסות. אני מרגישה גם את הצורך שנייה לעצור, לראות אותו ולקבל את הפינה החמה ושם זה המצבים שאת מנסה להבין איך לעבוד ומה לעשות. חוץ מזה, זה לא ממש משפיע עלינו ואני מאוד שמחה לראות אותו עושה את מה שהוא אוהב. יש לנו זוגיות שהיא נורמטיבית לחלוטין, אנחנו אנשים לפני ואחרי הכל".

נעים מאוד, החדש של עדן פינס
נעים מאוד, החדש של עדן פינס | מסך, אינסטגרם

ביקור משותף בישראל, מתי?
"אני מחכה, את יודעת איך זה כשספורטאים נכנסים לתקופה הזו – אין חופשות וטיסות, אז אני באמת מחכה שתהיה איזשהי פירצה קטנה".

מה דעתך על המעבר של ניימאר לסעודיה?
"זה לא ממש מעניין אותי, בכנות. אנחנו כבר לא בקשר, אני בזוגיות בריאה וטובה והגבר שלי זה מה שמעניין אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי