נועה קירל הגיבה לשמועה: "זה מוגזם", ואישרה: אפשר להגיד מזל טוב

play
דניאל פרץ, נועה קירל | אינסטגרם
פנטזיה נהדרת: שרון דוידוביץ' על הדרך לפסגה של דניאל פרץ בבאיירן מינכן 05:36

בריאיון ל"מאקו" הבהירה הזמרת כי היא ושוער באיירן מינכן דניאל פרץ אכן בזוגיות: "זה מרגיש נכון ובעיקר כיף לנו". על הטענה כי ישנו במיטות נפרדות במינכן, אמרה ל"TMI": "אני לא חושבת שזה עניין של אף אחד"

(גודל טקסט)

אחרי שליוותה את דניאל פרץ במעמד החתימה ההיסטורי בבאיירן מינכן וספגה לא מעט ביקורות על כך, הזמרת המצליחה נועה קירל התראיינה לאתר "מאקו", הודתה כי "אפשר להגיד מזל טוב" על הוגיות החדשה והסבירה היכן עומדת מערכת היחסים בינה לבין השוער המבטיח.

קירל סיפרה ל"מאקו": "זה עדיין מאוד חדש, כולם נורא רוצים תשובות אבל לפעמים לוקח זמן להבין איפה זה עומד, ורק אז בכלל לדבר על זה. כולם נורא רצו שאני אדבר ואגיד, אז אמרתי 'שנייה, תנו לי רגע, זה לוקח שנייה'. זוגיות זה לא ביום. אבל כן, זה מרגיש טוב, זה מרגיש נכון ובעיקר כיף לנו".

נועה קירל, דניאל פרץ | עיבוד תמונה, גטי

כשנשאלה כיצד היא משלבת את הזוגיות עם הלו"ז הצפוף, השיבה: "יש לו לו"ז לא פחות צפוף משלי, אז זה מאוד מסובך ומאתגר. אבל אנחנו אוהבים אתגרים, גם אני וגם דניאל, ואנחנו מאמינים שכשרוצים אפשר להספיק ולסדר הכל. אז כן זה אומר להצליב לו"זים, אבל  עושים את זה".

בריאיון נוסף שהעניקה לאתר "TMI", נשאלה קירל על הטענה ברשתות החברתיות כי היא ופרץ ישנו במיטות נפרדות במהלך השהות שלהם במינכן: "אני לא חושבת שזה עניין של אף אחד, איפה ישנתי ועם מי, וזה מוגזם ומיותר להיכנס לזה. אני עושה מה שטוב לי ונהנית מכל רגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי