תחזיקו חזק: הג'וב החדש והמסקרן של ניר ברקוביץ'

ניר ברקוביץ' | מאור אלקסלסי

אחרי שסיים את דרכו בעירוני קרית שמונה, מאמן הכדורגל פתח עסק שעשוי לסדר לו הכנסה נאה בזמן שהוא ממתין לקריאה לחזור לעמוד על הקווים. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

לאחרונה סיפרנו לכם על בתו של אייל ברקוביץ', לי, שבשבוע הבא תעשה את אבא שלה מאושר וגאה מאוד, כשילווה אותה לחופה להתחתן עם בחיר ליבה. עכשיו הגיע תורו של ניר ברקוביץ', אח של "הקוסם", לתפוס את הכותרות. ברקו הצעיר, שלא מאמן כרגע אף קבוצה, עזר לחבר בעסקי הנדל"ן שלו באנגליה וזה פתח אצלו את התיאבון, כי לקראת השנה החדשה גם הוא התחדש בביזנס משלו.

דרך חדשה. ניר ברקוביץ' | מאור אלקסלסי

"ברקו טיקטס" הוא האתר החדש של מאמן הכדורגל בן ה-40, שמציע כרטיסים למשחקי כדורגל, הופעות ודירות בלונדון במחירים סופר אטרקטיביים. אז לפני שאתם מתכננים לסגור כרטיסים כדי לראות את מנור סולומון שלנו מלהטט במדי טוטנהאם או חולמים על לפגוש את פפ גווארדיולה וארלינג הולאנד, אל תשכחו לבדוק באתר שלו איזה דיל הכי משתלם לכם. אחיו של אייל ברקוביץ' פוטר לא מזמן מאימון עירוני קריית שמונה אבל זה ממש לא אומר שהוא לא מתכנן לחזור בקרוב לקווים.

יחזור לאמן בקרוב? ניר ברקוביץ' | דני מרון

ברקו חושבלחזור לכדורגל אך במקביל לאימון ידאג להמשיך לתפעל את העסק החדש שלו, שצפוי להניב לו יופי של רווחים. העיר לונדון נחשבת לאחד היעדים המבוקשים בקרב ישראלים כך שהכיוון של אתר שיש בו גם כרטיסים למשחקים, גם דירות וגם הופעות – אמור להיות מוצלח ביותר.

לכבוד האתר החדש והשנה שבפתח, המדור מאחל לברקוביץ' בשעה טובה והרבה בהצלחה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי