לא בליגה של אנטונלה: לא תאמינו כמה כסף ג'ורג'ינה רודריגס מקבלת

ג'ורג'ינה רודריגס | Vittorio Zunino Celotto / Staff

בעקבות המעבר המתוקשר לסעודיה, מיליוני העוקבים באינסטגרם ושלל האייטמים להם היא זוכה מידי יום בכל העולם, זוגתו של רונאלדו הפכה למעצמת רשת והסכום ששולם לה על הפוסט האחרון פשוט דמיוני

(גודל טקסט)

המעבר לסעודיה גרם לג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו, להתפוצץ ולהגיע לסכומים שיש מצב שאפילו בן הזוג שלה לא האמין שהם אפשריים. עם קרוב ל-52 מיליון עוקבים, הפוסט של ג'ורג'ינה מפסטיבל ונציה שנערך ממש לאחרונה, הכניס לה 1.3 מיליון יורו.

כן, מפוסט אחד בלבד אשת הכדורגלן הכניסה סכום בלתי נתפס – בזכות הטוטאל לוק שלה שניסה לשחזר את זה של ג'וליה רוברט מהסרט האייקוני "אישה יפה". חברות האופנה והתכשיטים איתם עבדה היו אלו ששילשלו את הסכום המטורף לכיסה, כאשר ההופעה שלה זכתה למבול אייטמים שלל אתרים ועיתונים ברחבי העולם.

חשוב לציין שבן הזוג שלה ואב ילדיה, אותו אחד שמתהדר בתואר "מלך האינסטגרם העולמי" עם 604 מיליון עוקבים, מרוויח סכום קצת יותר גבוה – 1.6 מיליון יורו לפוסט. 300 אלף יותר, אז בהחלט אפשר לומר שהחצי השני שלו כבר נושפת בעורפו. נכון לרגעים אלו ג'ורג'ינה השאירה לאנטונלה ולכולן אבק והפכה לאחת הנשים המשפיעות ביותר ברשתות החברתיות, וכל זה בא לידי ביטוי בעיקר דרך הכיס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי