"החזה שלה נשפך החוצה": ג'ורג'ינה רודריגס הגיעה ללא חזייה – וחטפה

בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו משכה כהרגלה את מלוא תשומת הלב כאשר הופיעה עם שמלה אדומה ומחשוף גדול: "זה לא מתאים לאמא לשישה ילדים עם עשרות מיליוני מעריצים", טענו המבקרים

(גודל טקסט)

"הגברת הראשונה של הכדורגל", זה התואר לו זכתה אשת הכדורגלן הנעקבת ביותר בעולם, ג'ורג'ינה רודריגס, כשפקדה את השטיח האדום בפסטיבל ונציה. לכבוד 80 שנה של פסטיבל הסרטים המדובר, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו הגיעה לאירוע הנוצץ והצליחה להקסים את עולם האופנה בשמלה אדומה, סקסית וצמודה שעשתה הרבה רעש במדורכי הרכילות והאופנה.

באתרים מסויימים הופנתה ביקורת חריפה כלפי הדוגמנית, שלא לבשה חזייה והמבקרים טענו שהחלק העליון של השמלה שלבשה היה חשוף יותר מידי. סלבריטאים רבים מכל קצוות העולם הגיעו לפסטיבל היוקרתי, אבל ג'ורג'ינה כהרגלה תפסה את מלוא תשומת הלב עם השמלה שזכתה גם לשבחים, אך כאמור היו כאלה שפחות חשבו שהיא תאמה את האירוע המכובד.

"החזה של ג'ורג'ינה כמעט נשפך החוצה. זה לא מתאים לאמא לשישה ילדים, עם קהל של עשרות מיליוני מעריצים". חלק גדול מהעוקבים שלה באינסטגרם דווקא חשבו אחרת, כאשר החצי השני של הפורטוגלי קיבלה שלל פירגונים, אבל למטבע יש שני צדדים, ביוחד כשמדובר בג'ורג'נה רודריגס.

"בזמן שרונאלדו עם נבחרת פורטוגל, ג'ורג'ינה דואגת לעשות רעש בפסטיבל בונציה", "שמתי לב שהיא מתלבשת ככה רק כשהיא לא עם רונאלדו" "החזה של בחוץ, זה מביך" הגיבו אנשים שפחות התחברו לסטיילינג. אחרי שאנטונלה אשתו של מסי נתנה לה לייק ואפילו הגיבה לה שהיא "יפייפיה", למי אכפת מה כל השאר אומרים?

ג'ורג'ינה רודריגס והשמלה המדוברת | Franco Origlia / Contributor
ג'ורג'ינה רודריגס | Vittorio Zunino Celotto / Staff

"תמיד יהיה מה להגיד עליי" הבהרה ג'ורג'ינה באחד הפרקים של סדרת הדוקו על חייה בנטפליקס. אמרה וצדקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי