ליאו מסי נאלץ לקבל החלטה קורעת לב: לא הייתה לי ברירה אחרת

ליאו מסי ואנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם

אלוף העולם ואשתו מאושרים מאוד בארצות הברית, אך מסתבר שלפני המעבר הם נאלצו לקבל החלטה קשה והשאירו את "אחד מבני המשפחה" בברצלונה. איך נחשף הסיפור ומה ההסבר של מסי? כל הפרטים

(גודל טקסט)

כשליאו מסי החליט יחד עם אנטונלה רוקוזו לעבור לארצות הברית, הוא לא תיאר לעצמו שיצטרך לקבל החלטה כזו קורעת לב. ה"פרעוש" ואשתו אמנם מאושרים ב-MLS, אבל לפני המעבר אלוף העולם ואם ילדיו נאלצו להשאיר את הכלב האהוב שלהם, האלק, בביתם ברצלונה. הסיבה: מצבו הרפואי.

את ההחלטה הקשה שקיבלנו בני הזוג חשף הקומיקאי מיגה גראנדוס, שזכה לראיין את מסי בביתו במיאמי בסוף השבוע האחרון. הקומיקאי שטס כל הדרך מארגנטינה כדי לראיין את הפרעוש, הופתע שהכלב המתוק והענק לא נמצא: "שאלתי את מסי איפה הוא, אז הוא אמר לי שהוא נשאר בברצלונה בגלל שהוא כבר מבוגר".

"בגלל הגיל שלו, נאלצנו להשאיר אותו בברצלונה, לא הייתה ברירה", הסביר מסי בלב כבד ושיתף שהוא נמצא שם מאז שהוא חתם בפ.ס.ז', אך המשפחה הייתה מגיעה לגיחות תכופות בברצלונה.

למרות שמסי, אנטונלה והילדים רצו מאוד שיעבור איתם, הם לקחו בחשבון שמעבר כל כך רחוק לא יתאים לו והלב שלו לא יעמוד בסטרס – ולכן החליטו להשאיר אותו בבית שהוא מכיר ואוהב בספרד. הכלב האהוב היה מתנה שקנתה אשת הכדורגלן לבעלה ב-2016, אז שיתף פוסט וכתב: "חבר חדש במשפחה. תודה אהובתי על הגור המתוק הזה". 

כאמור, מאז 2016 משפחת מסי מזוהה עם האלק, הדוג דה בורדו שלהם, הידוע גם בשם בורדו מסטיף. מסי כינה אותו "סניור האלק" בדומה לענק הירוק המפורסם, כשהכלב שוקל כ-60 ק"ג וגובהו הוא כ-60 סנטימטר.

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי