כוכב ה-NBA חשף: "לא אוהב סקס לפני משחקים. אחרי משחקים זה חגיגה"

play
ראסל ווסטברוק ובת זוגו נינה ווסטברוק | צילום מסך, אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9 05:52

ראסל ווסטברוק התארח בפודקאסט של אשתו ואמר: "אחרי משחק זה מעודד, אני יכול ללכת לישון בתחושה טובה יותר לגבי עצמי". אשתו השיבה: "טוב לדעת שזה מעודד אותך בין אם אתה מנצח או מפסיד"

(גודל טקסט)

נושא קיום יחסי מין לפני אירועי ספורט גדולים נמצא על סדר היום העולמי כבר שנים רבות – יש שמצדדים באקט, אחרים טוענים שמוטב להימנע.

ראסל ווסטברוק נדרש לנושא כשהתארח בפודקאסט של אשתו, נינה. השניים דיברו בפתיחות מפתיעה, וכשנינה שאלה האם כוכב ה-NBA "נהנה מסקס לפני או אחרי משחק", השיב הרכז: "לפני משחק זה לא עוזר לי, אחרי משחק זה חגיגה, זה מעודד, אני יכול ללכת לישון בתחושה טובה יותר לגבי עצמי".

"אוקיי, זה טוב לדעת", השיבה אשתו, "טוב לדעת שבין אם אתה מנצח או מפסיד, זה מעודד אותך. אני מופתעת שלא ידעתי את התשובה לזה".

השניים הכירו במכללת UCLA – ראסל שיחק בקבוצת הגברים, נינה בקבוצת הנשים – והתחתנו אחרי שבע שנים, ב-2015. יש להם שלושה ילדים. "להיות אבא יותר חשוב לי מכל דבר אחר", אמר ווסטברוק בעבר.

שחקן ה-NBA ראסל ווסטברוק עם אשתו נינה
ראסל ונינה ווסטברוק | אימג'בנק GettyImages, Nicholas Hunt

עוד ב"טראש טוק"

בחתונה הרביעית, עם צינורות זרע קשורים: חיי האהבה של רונאלדו ביקורת במינכן על נועה קירל? "בת הזוג של דניאל פרץ בלבוש לא שגרתי" שחקן הגולף עבר מלטדאון: כולם נקרעו, עד שהתגלתה האמת המפחידה שאקירה חושפת בריאיון קורע לב: אני עדיין שבורה, רדופה על ידי שדים

ווסטברוק בן ה-34 חתם במהלך הקיץ על חוזה לשנתיים נוספות בלוס אנג'לס קליפרס, אליהם נשלח בטרייד מלוס אנג'לס לייקרס אשתקד. הוא העמיד ממוצעים של 15.8 נקודות (48.9 אחוז מהשדה), 4.9 ריבאונדים ו-7.6 אסיסטים למשחק בקבוצה של טיירון לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי