"היפנטה" אותו? הפצצה הספרדיה שסיבכה את הכדורגלן האגדי ועוררה סערת ענק

אסתר קנדאס | צילום: אינסטגרם

לאור עליית הסדרה החדשה על חייו של הסופרסטאר האנגלי, פרשת הבגידה המתוקשרת חזרה לכותרות. כעת, זהותה של האישה המדוברת נחשפת: "עד היום גברים משוגעים עליה"

(גודל טקסט)

ויקטוריה ודיוויד בקהאם חגגו את יום הנישואים ה-23 שלהם בשנה שעברה ונחשבים לאחד הזוגות החזקים והאהובים בעולם הכדורגל – הרבה בזכות מערכת היחסית מעוררת ההשראה שלהם. ולמרות זאת, גם אצל הזוג המלכותי לא הכל מושלם. בהמשך לפרימיירה של הסדרה החדשה על חייו שעלתה ב'נטפליקס', שם אשת הכדורגלן המפורסמת שיתפה במה שעבר עליה בתקופה שנחשפה לכאורה הבגידה של בעלה, כעת נחשפת האישה בה בגד בקהאם בויקטוריה, ושלטענת רבים "היפנטה" אותו. 

בזמן ששיחק בריאל מדריד, בגד בקהאם באשתו עם הדוגמנית הספרדיה אסתר קנדאס. ויקטוריה גילתה על כך במהרה, כשעל פי פרסום ב'סאן' הבריטי "היפייפיה הבלונדינית סולקה פעם אחת מחדר המלון של כדורגלן העבר, שעות ספורות לפני שויקטוריה באה לבקר את בעלה במדריד". הדוגמנית בילתה בדירתו של בקהאם בזמן שהתאמן עם חבריו מריאל ועד לרגע שנכנסה שיחה שהודיעה שגברת בקהאם בדרכה למדריד. שומרי הראש של הבעלים של אינטר מיאמי כיום החלו לפעול במהרה. אחד מהם בדק בחדר שלא נשארו "ראיות" שביקרה שם אישה אחרת, השני אמר לאסתר שיש לה חמש דקות "לאסוף את הדברים שלה ולעזוב".

בקהאם עצמו דיבר על כך בסדרה על חייו שם נזכר איך היו "כמה סיפורים איומים שהיה קשה להתמודד איתם. זו הייתה הפעם הראשונה שויקטוריה ואני פעלנו תחת סוג כזה של לחץ בנישואינו". הוא אמנם שיבח את אשתו על כך שעמדה ב"אנוכיות" שלו במהלך הקריירה, אך בשום שלב לא הכחיש. "עד היום גברים משוגעים עליה", כך נכתב על הדוגמנית הספרדיה הלוהטת, שעל פי השמועות הכירה את בקס דרך איקר קסיאס אשר שיחק איתו בקבוצה באותם הימים. לראייה, יש לאסתר תמונה בפרופיל האינסטגרם שלה עם שרה קרבונרו, חברתה הקרובה שהיא במקרה גם גרושתו של קסיאס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי