אקס מכבי תל אביב זועם על נתניהו: "דמם ונפשם של כולם על ראשך ועל ידיך"

נתניהו | אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

שוער העבר שגדל בקיבוץ ניר עוז בעוטף עזה: "יצאתי ממדינה אחת ואני חוזר למקום שלא יהיה אותו הדבר. אם הייתי ביבי, הייתי חושב איך להיעלם הכי מהר והכי רחוק. שחרר ותן לאחרים לתקן את הנזק"

(גודל טקסט)

ימים מורכבים עוברים על מדינת ישראל מאז שארגון הטרור חמאס פרץ את הגדר והחל במסע טבח וחטיפה, במקביל לשיגור טילים מרצועת עזה למדינת ישראל. הפחד, התסכול והכעס שחשים אזרחים רבים בעקבות מתקפת הפתע והקורבנות, הנעדרים והפצועים, גרמו לחלקנו לשתף בתחושות הקשות ברשתות החברתיות. מי שהביא את עמדתו הפעם הוא שוער העבר דניאל ליפשיץ, ששיחק בין השאר במכבי תל אביב.

הסטורי שהעלה ליפשיץ | מסך, אינסטגרם

ליפשיץ נולד בשבדיה לאם שבדית ואב ישראלי מקיבוץ ניר עוז, אחד הקיבוצים בעוטף שנאלץ להתמודד עם חדירת מחבלים וקרבות ארוכים בהם נרצחו חפים מפשע, ואחרים נלקחו בשבי. ליפשיץ, שגדל בקיבוץ, סיפר באינסטגרם על התחושות הקשות כשחזר ארצה: "יצאתי ברביעי ממדינה אחת וחוזר היום למקום אחר שלא יהיה אותו הדבר! הקיבוץ, הבית כבר לעולם לא יתאושש מכך". לדעתו של כדורגלן העבר, שני דברים צריכים להעלם מהעולם: "הממשלה המשיחית הזאת וחמאס".

ליפשיץ פנה אל ראש הממשלה בינימין נתניהו, ואמר: "רק שחרר אותנו כבר, כל כך פחדת מכלא ועכשיו הדם והחטופים כולם באשמתך ואחריותך הישירה! אתה ולא אחר, אתה שמחזק את החמאס! אתה שהפקרת עבור סוכות בחווארה והמתנחלים את כל העוטף! אתה שהבאת קיצוניים שגרמו לזה – אתה ולא אחר! אם הייתי אתה הייתי חושב איך להיעלם הכי מהר והכי רחוק. רק שחרר אותנו, אחרים ידאגו לתקן את הנזק שעשית כאן ולטפל בסיטואציה והמצב הזה. דמם ונפשם של כולם על ראשך ועל ידיך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי