אשתו של בירם כיאל בתגובה ראשונה למתקפת הטרור האכזרית בישראל

play
אנג'לה כיאל, בירם כיאל | אינסטגרם
מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה 01:10

בזמן שמדינת ישראל נלחמת בטרור ובכדורגל המקומי מתחוללת מיני סערה בנוגע להיעדר הגינויים מצד שחקני המגזר, אשתו של קשר סכנין שיתפה תמונה מזעזעת: "יכול היה להיות התינוק של כל אחד מאיתנו"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

נשות הכדורגלנים ממשיכות לשתף את אשר על ליבן בחשבונות האינסטגרם שלהן, כאשר כידוע לכל אחת מהן יש עשרות ומאות אלפי עוקבים מהארץ ומהעולם. כולן תומכות בישראל ומציגות את האמת מהמלחמה, כולל סרטוני זוועה וסיפורים אישיים של כאלה ששרדו את התופת.

הדיווח המחריד לפיו נחשפו גופותיהם של 40 ילדים חסרי ישע, חלקם כרותי ראש בקיבוץ כפר עזה, גרם לכל הלבבות באשר הם להישבר. חוסר האנושיות והאכזריות הבלתי נתפסת של ארגון הטרנר חמאס גרמה גם לאנג'לה כיאל, אשתו של בירם כיאל, להוציא הודעה, זאת בזמן שמתחוללת בעולם הכדורגל והספורט מיני סערה בנוגע להיעדר הגינויים מצד שחקני המגזר.

הסטורי שהעלתה אשתו של בירם כיאל | מסך, אינסטגרם

אנג'לה, אמא לשלושה בנים, שיתפה תמונה קשה של פעוט עומד אל מול עננת עשן וחורבן וכתבה: "זה יכול היה להיות התינוק של כל אחד מאיתנו. התינוק שלי, התינוק שלך, התינוק שלו. אני תומכת באנושיות, אני עומדת לצד השלום, אני עומדת לצד נשמות טהורות עם ראש צלול", הבהירה אשת הכדורגלן.

"שנאה ואלימות לעולם לא יהיו הדרך לימים טובים יותר בשום דת ובשום תרבות. זכויות בסיסיות צריכות להיות מכובדות ומוגנות לכולם באופן שווה. האהבה שלי והמחשבות שלי עם כל משפחה ומשפחה", חתמה אנג'לה. הלבבות של כולנו מחוררים לנצח ויהיה קשה מאד להתאושש מהאובדן העצום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי