הרגע ש"שרף" את ג'ורג'ינה רודריגס בישראל: "רונאלדו אסף אותך מהזבל!"

play
ג'ורג'ינה רודריגס לצד כריסטיאנו רונאלדו בהצגתו בערב הסעודית בקבוצה אל נאסר | GettyImages, FAYEZ NURELDINE
אחרי הדיווחים על מחבל מאושפז: חברי ארגון "לה פמיליה" התפרעו בביה"ח שיבא 00:37

זוגתו של אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה העלתה פוסט שעורר זעם, מחקה ושיתפה מחדש בגרסה אחרת. סוכנת שחקנים מוכרת תקפה, גם העוקבים רותחים: "את בכלל יודעת איפה זה ישראל?"

(גודל טקסט)

ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, עוררה סערה כשהביעה תמיכה בפלסטינים ולאחר מכן החליטה למחוק את הסטורי. בזמן שרוב שחקני הכדורגל באירופה בחרו להתעלם מהטבח הנורא שביצע ארגון הטרור חמאס בתושבי עוטף עזה ביום שבת, אשת הכדורגלן תמכה וכאמור התחרטה.

היא שיתפה תמונה של ילדה עזתית יושבת על ההריסות עם הדובי שלה והוסיפה אימוג'י של לב חבול. הספרדייה הבינה את הטעות שעשתה, מחקה בזריזות את הסטורי ושיתפה אחד חדש בו שילבה בין התמונה של הילדה בעזה לצד תמונה נוספת של ילדה שמוחזקת ע"י אימה, כשמאחוריהן שריפה ושוטרים ישראלים.

הסטורי שהעלתה ויקי | מסך, אינסטגרם

לצד התמונות, ג'ורג'ינה הוסיפה את סמל השלום והאימוג'ים שהעלתה בסטורי הראשון, מה שגרם לעוקביה הישראלים לרתוח. "יא כלבה ארורה, כדורגלן אסף אותך מהזבל בגוצ'י ובמקום להיות נערת ליו** הפכת סלב", כך כתבה סוכנת השחקנים ויקי ואקנין בחשבון האינסטגרם שלה, ואפילו תייגה את ג'ורג'ינה. בנוסף אליה, עוקבים רבים ומפורסמים קראו להוריד עוקב מאשת הכדורגלן הכי מפורסמת בעולם שאיבדה עשרות אלפי עוקבים ישראלים. 

העוקבים מישראל נשארו כל כך מאוכזבים מהאקט של ג'ורג'ינה שזכתה לתגובות קשות: "את מחוקה, ריקה מתוכן כמו הסדרה שלך", "גם לכריסטיאנו אני מוריד עוקב", "חוץ מציצים ורונאלדו, מה את שווה?", "מעניין אם היו חוטפים לה את הילדים לעזה, היא גם הייתה מעלה סטורי שתומך בשני הצדדים".

ברגע אחד הפכה ג'ורג'ינה מדמות אהובה במדינה למנותקת שאין לה מושג ששלום לא בא בחשבון מול ארגון טרור: "נמאס כבר מהמתייפייפים שגרים באחוזות ולא יודעים לחתוך מלפפון ואומרים 'שלום'. יאללה, סתמי את הפה שלך", "היא לא יודעת איפה ישראל במפה, הסיבה היחידה שהעלתה את זה כי זה טרנד חדש באינסטגרם להיות סולידרי לשני הצדדים. לכי תעשי ביקור בעזה מתוקה שלי", כך כתבו עוד עוקבים כעוסים ובעיקר מאוד מופתעים לרעה מזוגתו של CR7.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי