הנקמה המושלמת? ההכנסות מסרטי הפורנו של מיה חליפה יעברו לישראל

מיה חליפה | Edward Berthelot / Contributor

אחרי הציוצים המזעזעים, העקיצות של מליקסון והפיטורים מ"פלייבוי", אתר הפורנו "פורנהאב" הודיע: "חצתה את הגבול, למעשים יש השלכות". חליפה ממש לא התנצלה: "כועסת על עצמי שעשיתי עסקים עם ציונים"

(גודל טקסט)

מיה חליפה המומה. אחרי ה"עימות" עם מאור מליקסון, אתר הפורנו "פורנהאב" יתרום לישראל רווחים מהסרטונים של כוכבת הרשת הלבנונית שהביעה תמיכה בארגון הטרור חמאס. פלטפורמת התוכן למבוגרים מצטרפת ל"פלייבוי" שמחקה את הערוץ של חליפה בעקבות הציוצים המזעזעים.

אתר הפורנו הודיע כי יתרום 100% מהרווחים של חליפה, אחת הדמויות הפופולריות באתר, בשל תמיכתה בחמאס, לאחר הטבח שביצע אירגון הטרור בישראל. ב"פורנהאב" בטוחים שכוכבת הפורנו לשעבר "חצתה את הגבול" ועל כן ההכנסות יעברו לתמיכה בישראלים. אחרי שהיא הפצירה במחבלים לתעד את זוועותיהם בעוטף הזה ולצלם לאורך כדי שיהיה לה נוח לצפות, תאגידי הענק לא התחברו להתנהגות הבזויה – ופעלו. 

מיה חליפה
מיה חליפה | מסך, אינסטגרם

שלושה ימים אחרי אותה שבת שחורה בישראל, החליטה פלייבוי לסיים את החוזה של חליפה בגין תמיכתה ה"מתועבת והנתעבת" בחמאס ומשתמשים שניגשו לדף שלה נתקלו בהודעה "לא נמצא". בפלייבוי הודיעו: "מיה השמיעה הערות מגעילות שחגגו את התקפות חמאס על ישראל בזמן שגברים, נשים וילדים חפים מפשע נרצחו. אנחנו מעודדים חופש ביטוי ודיונים פוליטיים בונים, אבל יש לנו אפס סובלנות לדברי שטנה".

כאמור, בסוף השבוע פרסמה חליפה מספר ציוצים שנויים במחלוקת התומכים במתקפת הדמים של חמאס על ישראל. "אנחנו מקווים שמיה מבינה שלדבריה יש מעשים והשלכות", הודיעו גם בפורנהאב. זו אגב ל ההכנסה היחידה שהשחקנית איבדה. גם באתר "פטריות הקסם הקנדית" הודיעו כי פיטרו את בת ה-28 "בשל הציוצים המגעילים שלה שחוגגים אונס, חטיפה, התעללות ורצח על ידי טרוריסטי חמאס בישראל". "ראי את עצמך מפוטרת בתוקף באופן מיידי", צייץ מנכ"ל החברה טוד שפירו אחרי הציוצים של חליפה.

למרות הביטול הנרחב, חליפה, שקיבלה בעבר איומי מוות מארגון הטרור דאעש, הטיחה: "הייתי אומרת שהתמיכה בפלסטין גרמה לי לאבד הזדמנויות עסקיות, אבל אני כועסת יותר על עצמי שלא בדקתי לפני אם להיכנס לעסקים עם ציונים – זו אשמתי".

נקווה שגם ב"אונליפאנס" יבינו שצריך למחוק את החשבון שלה כדי שלא תרוויח שקל. איך היא הגיבה כשהבינה שהכספים שלה מפורנהאב יעברו לישראל? אנחנו מבטיחים לעדכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי