בתו של אייל ברקוביץ' בצעד ממש לא אופייני: "משהו מסריח"

play
אייל ברקוביץ' | קובי אליהו
דניאל פרץ כמעט דמע, האוהדים הציגו מחווה יפה ובאיירן ניצחה 1:3 את מיינץ 02:13

לי ברקוביץ' העבירה ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "עשו פה שואה ואתה פותח את שער רפיח כדי להכניס ציוד לעזה? אם זה היה קורה במדינה אחרת כל העולם היה קם ומעיף את עזה לקיבינימט"

(גודל טקסט)

שבועיים לפני פרוץ מלחמת "חרבות הברזל", לי ברקוביץ' הייתה על גג העולם. בתו של אייל ברקוביץ' התחתנה עם אביב, החצי השני שלה, באירוע מפואר ומרגש בחוות רונית. מאז, חמאס טבח בתושבי מדינת ישראל ואזרחם רבים נותרו שבורי לב, כועסים ומתוסכלים – ויש לא מעט שמעבירים ביקורת על הממשלה.

הסטורי שהעלתה לי ברקוביץ' | מסך, אינסטגרם

בתו של כדורגלן העבר החליטה לחרוג ממנהגה והביעה את התסכול והכעס שלה כלפי השלטון, כשכתבה בפני 15.5 אלף העוקבים שלה בדיוק מה היא חושבת על המצב: "אני בדרך כלל לא עושה את הדברים האלה אבל קמתי הבוקר רותחת מעצבים", אמרה לי. "אני מרגישה שביבי צריך רענון ותזכורת למה שקרה פה במדינה לפני שבועיים. מדינת ישראל קמה לבוקר שחור עם יותר מ-200 חטופים, 1,400 הרוגים ועוד מלא הורים שלא יודעים עד היום מה עלה בגורל ילדיהם. נכנסו לבתים שלנו, טבחו, אנסו, רצחו, השמידו והשפילו את אזרחי ישראל".

לי ברקוביץ' | מסך, אינסטגרם

וכמו שאביה לא חוסך ומביע את דעותיו ונותן את הביקורת שלו כלפי הממשלה, הבת שלו תייגה את ראש הממשלה בינימין נתניהו והפנתה אליו שאלה חשובה: "עשו פה שואה ואתה פותח את שער רפיח כדי להכניס ציוד לעזה? איך איפה ומתי זה קרה בעולם דבר כזה? אם זה היה קורה במדינה אחרת כל העולם היה קם ומעיף את עזה לקיבינימט. משהו מסריח לי ואני עדיין לא מאמינה שזה קרה לנו. זהו, פרקתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי