"היא ישראלית לפני שהיא זמרת": הצעד המדהים של נועה קירל בזמן המלחמה

play
נועה קירל | מסך, אינסטגרם
דקת הדומיה לזכר הקורבנות בישראל במשחק של באיירן מינכן, דניאל פרץ דמע 02:26

בן הזוג דניאל פרץ משתף במאמצי ההסברה בגרמניה ואילו הזמרת המצליחה נרתמה והצליחה לסייע בענק לצה"ל: "בזמן שיש מפורסמים שהעוקבים באינסטגרם יותר חשובים להם מהמדינה, לנו יש את נועה!"

(גודל טקסט)

בזמן שדניאל פרץ מתמודד עם סערת נוסייר מזראווי ותמיכתו בחמאס, נועה קירל – בת הזוג שלו, גייסה מיליוני דולרים עבור ישראל. הזמרת הבינלאומית שייצגה את ישראל באירוויזיון, הצליחה לגייס 30 מיליון דולר שיעזרו לצבא שלנו לנצח במלחמה. בעוד בן הזוג שלה מגן על המדינה ועוזר בהסברה בגרמניה, נועה הסתובבה ברחבי ארה"ב עם ארגון ידידי צה"ל וחזרה לארץ עם סכום מרשים לכל הדעות. 

"בזמן שיש מפורסמים בעולם שהעוקבים באינסטגרם חשובים להם יותר מהמדינה שלהם, יש את נועה קירל. הפנתרה הזאת, לפני שהיא זמרת, רקדנית ופרפורמרית, היא ישראלית שמשתמשת בכל כוחה לעזור למדינה שילדה אותה. היא לא מטשטשת את זה, היא גאה בזה ואנחנו גאים בה. תודה נועה", כך כתב אליסף עזרא, משפיען הרשת. אשת הכדורגלן בת ה-22  הגיבה על הפוסט שמציין את ההישג וכתבה "הזכות היא לגמרי שלי".

כמות הפירגונים שקיבלה נועה ממאות אלפי העוקבים היא עצומה וכולם קבעו פה אחד שלא רק שהיא תורמת כל כך למדינה שלנו בזכות הכוח וההשפעה שלה, אלא שגם היא עושה את זה "בצניעות ובשקט".

הערב (שני) ייערך המשדר "אנחנו כאן" – משדר תרומות מיוחד בתאגיד השידור הישראלי: מדינת ישראל מתגייסת למען תושבי הדרום, בו תופיע הזמרת המפורסמת לצד רשימה מכובדת של אמני ישראל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי