"גיליתי שהם נעדרים בקבוצת הוואטסאפ של בית"ר, השם יקום דמם"

play
אבי ריקן | מסך, אינסטגרם
פנייה מרגשת ודקת דומיה: המחווה של דורטמונד למען מדינת ישראל 02:36

כוכב הפועל פתח תקוה אבי ריקן נפרד מהתאומים אושר ומיכאל וקנין ז"ל, שנרצחו בטבח הנוראי ושיתפו איתו פעולה בעבר במדי בית"ר ירושלים: "בשורה כואבת, ילדים מיוחדים שהיה כיף להיות בסביבתם"

(גודל טקסט)

התאומים אושר ומיכאל וקנין מקרית יובל, ממפיקי פסטיבל "נובה", נרצחו על ידי מחבלי חמאס והובאו לקבורה בירושלים לפני השבוע שעבר. הם נולדו באותו היום ונרצחו באותו היום, והסיפור שלהם מצטרף לאלפי סיפורים כואבים ובלתי נתפסים שעברו על עם ישראל מאז השבת השחורה ב-7 באוקטובר.

גופתו של אושר זוהתה ראשונה ולאחר מספר ימים גם גופתו של אחיו מיכאל. "אמא, אני יודעת שקיווית שלפחות אחד מאיתנו יחזור, אבל לא יכולתי להשאיר את אחי התאום מאחור", כתב להם אחד מחבריהם ופילח את לבבות העוקבים.

בילדותם, שיחקו אושר ומיכאל ז"ל בבית"ר ירושלים, לצידו של אחד השחקנים הוותיקים בליגה שלנו, אבי ריקן, שזוכר היטב את התאומים המיוחדים: "ההיכרות שלי עם אושר ומיכאל היא הרבה שנים אחורה, כששיחקתי בביתר ירושלים. אחד היה שוער והשני מגן. היו תמיד ילדים חייכנים ומיוחדים שהיה כיף להיות בסביבתם. הם לא נשארו במקצוע. אחרי כשלוש שנים עזבו ומאז לא נפגשנו, אבל יש לי מהם רק זיכרונות טובים", סיפר ריקן לספורט1.

אושר ומיכאל ז"ל במדי בית"ר ירושלים | פרטי

כוכב הפועל פתח תקוה הוסיף: "כשהם הוגדרו כנעדרים, אחד החברים בקבוצת וואטסאפ של 'שנתון 1988 בית"ר ירושלים', ישר כתב לנו שהם נעדרים ועידכנו אותנו פחות או יותר מה קורה, כי לכולנו יש זכרונות משותפים וטובים איתם. כל הזמן עקבנו מה קורה איתם, וכשהתקבלה הבשורה זה היה מאד עצוב וכואב. שמעתי את אמא שלהם מתראיינת בחדשות ונזכרתי איך היינו נפגשים במשחקים בשבתות. תהיה נשמתם צרורה בצרור החיים והשם יקום דמם, אמן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי