אחרי ההצהרה של יוכבד ליפשיץ' שחזרה משבי חמאס: קובי מויאל בפוסט חריף

play קובי מויאל
קובי מויאל | ערן לוף
צפו: שליח ספורט1 ללונדון ניב דברת מדווח על תמיכת אוהדי טוטנהאם בישראל 00:58

אקס בית"ר ירושלים ומכבי חיפה כתב באינסטגרם: ""ארגון טרור עשה לנו בית ספר, ולא רק מלחמתית. משרד ההסברה לא קיים - ואנחנו האזרחים עובדים 24/7 בשביל להצדיק את קיומנו"

(גודל טקסט)

 בעיצומה של מלחמת חרבות הברזל ואחרי ההצהרה שהעניקה יוכבד ליפשיץ שחזרה משבי חמאס, שחקן העבר קובי מויאל העביר ביקורת חריפה על משרד ההסברה של מדינת ישראל.

אקס בית"ר ירושלים ומכבי חיפה כתב: "שבועיים וחצי בתוך המלחמה ומשרד ההסברה שאמור להיות המשרד הכי מתפקד בישראל, לא קיים בכלל. ארגון טרור רצחני שנלחם מול עם עפיפונים ובלונים לפני כמה שנים, עשה לנו בית ספר ולא רק מלחמתית, גם הסברתית בכל העולם.

הסטורי שהעלה קובי מויאל | מסך, אינסטגרם

"במקום שיהיה משרד הסברה מסודר שיפעל בהסברה מאסיבית בכל הרשתות החברתיות ובקמפיינים עם שיתופי פעולה עם אנשים רציניים מכל העולם, אנחנו האזרחים עובדים 24/7 מהבית ברשתות בשביל להצדיק את קיומנו ולהראות לעולם כמה רצחו, אנסו, טבחו, שרפו והשפילו אותנו.

"כמה חברי כנסת יש? כמה שרים יש בממשלה? במה אתם מתעסקים שחצי מדינה סגורה וכולם מתגייסים מכל הכיוונים לעזור ולתרום בשטח ובעורף. מכל האנשים "הכשרוניים" בכנסת אין מישהו נורמלי אחד שיודע לתפעל משרד הסברה לעולם? המלחמה בהסברה לא פחות חשובה מהמלחמה בשטח. מתי תבינו את זה?", סיכם מויאל. הכועס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי