הבגידה הכפולה של דיוויד בקהאם: "ראיתי אותה עירומה על המיטה"

play
דיוויד בבקהאם | Clive Mason - Formula 1 / Contributor
עשרת שערי הפרמיירליג הכי יפים של דייויד בקהאם בבעיטה חופשית 04:37

המאהבת והעוזרת של כוכב העבר סיפרה שמצאה אותו עם אישה אחרת במסיבת יום ההולדת של רונאלדו הברזילאי: "ויקטוריה ביקשה ממני ללכת לחפש אותו כי הוא לא ענה לה. נפגעתי, זו הייתה הרגשה איומה"

(גודל טקסט)

דיוויד בקהאם תמיד מושך אש, אך לאחרונה כדורגלן העבר חזר למרכז הבמה בעקבות הסדרה על חייו ב"נטפליקס". רבקה לוס, שהייתה העוזרת האישית שלו ובהמשך גם המאהבת ("המין היה מושלם, הוא מאהב פנטסטי"), טענה בריאיון כי תפסה אותו בוגד בוויקטוריה עם אישה אחרת.

על פי רבקה, הבגידה התרחשה ב-22 בספטמבר 2003, כאשר בקהאם היה במסיבת יום ההולדת של רונאלדו הברזילאי, חברו לריאל מדריד באותה תקופה. העוזרת והמאהבת שלו קיבלה טלפון מוויקטוריה שביקשה ממנה לחפש את בעלה, שלא היה זמין בנייד. בזמן שהיא איתה על הקו, רבקה ניגשה אל עבר דלת סגורה שבפתחה עמדו שני שומר הראש של דיוויד. כשהוא יצא מהחדר, הדלת נשארה פתוחה למחצה ורבקה ראתה את הדוגמנית אסתר קנאדס עירומה במיטה.

רבקה סיפרה: "ויקטוריה התעצבנה כי היא התקשרה לדיוויד והוא לא ענה. אמרתי לה שאני לא יודעת איפה הוא, והיא אמרה: 'אל תנתקי, לכי תחפשי אותו'. עניתי 'בסדר'. נכנסתי לבית, עליתי במדרגות וראיתי את שני שומרי הראש של דיוויד מחוץ לדלת. לחשתי, 'זאת ויקטוריה' והצבעתי על הטלפון. אחד משומרי הראש נעלם. כשחזר, דיוויד היה איתו. יכולתי לראות את הדוגמנית ברקע שוכבת במיטה. כעסתי ורק הסתכלתי עליו, הגשתי לו את הטלפון ואמרתי 'זאת אשתך'".

רבקה, שבעצמה כאמור ניהלה רומן סוער עם בקהאם, הביעה את תחושת הכעס והתסכול לאחר שראתה אותו במיטה עם אישה אחרת: "נפגעתי, זו הרגשה איומה. אמרתי לעצמי 'טיפשה, מה חשבת שיקרה?'".

ב-2004, כשנחשף הרומן של לוס עם בקהאם, היא סיפרה: "הערצתי אותו ואני עדיין מעריצה אותו. לא הייתי מאוהבת בו אבל היה בינינו מין פנטסטי. הוא מאד אינטימי, מאהב מושלם. אני לא רוצה להיכנס לפרטים כמו תנוחות אבל יש לו שם משהו שרק אישה ששכבה איתו יכולה לדעת".

בסדרה שעלתה ב"נטפליקס", ויקטוריה פרצה בבכי מול המצלמות והודתה ש"החודשים שלאחר מכן היו הקשים בחיי ולא הרגשתי שיש לנו אחד את השנייה". בקהאם עצמו אמר כי "הרגשתי שאני חולה פיזית כל יום" והבהיר שהרגיש שהם "טובעים" ו"צריכים להילחם למען המשפחה שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי