תומר חמד הזדעזע מהסרטון הקשה: "הם צריכים למות בכל מחיר"

play
תומר חמד הפועל באר שבע | דני מרון
פשיטה לעומק האויב: טנקים של צה"ל בתוך רצועת עזה, 28 באוקטובר 2023 00:14

חלוץ הפועל באר שבע שיתף את העדות של הבחורה שנאנסה על ידי מחבלי חמאס בשבת השחורה: "לא מעניין מה חושבים בעולם. לא צריך לנסות לשכנע אף אחד". כדורגלנים רבים שיתפו את הסרטון הקשה

(גודל טקסט)

קורין גדעון פירסמה סרטון מטלטל ושובר לב, בו נשמעות צרחות של אישה בזמן שהיא נאנסת על ידי מחבלי חמאס בשבת השחורה. "היא נאנסה באכזריות על ידי עשרות מחבלים מול בן זוגה. המחבלים תיעדו הכל ושלחו לקרובים שלה. אחרי כך רצחו אותה. לא חשבתי שקיים כזה גיהינום", נכתב.

צפו בסרטון הקשה

מי שהגיב בתקיפות למראה הזוועה הוא תומר חמד, חלוץ הפועל באר שבע, שצפה בסרטון המזעזע, שיתף אותו והביע את עמדתו בחשבון האינסטגרם שלו: "לא מעניין מה חושבים בעולם. לא צריך לנסות לשכנע אף אחד. מי שפגע בעולם שלנו בצורה כזו צריך למות בכל מחיר".

כמו לאורך כל מלחמת חרבות הברזל, שחקני כדורגל רבים בליגת העל נרתמו למאמץ ההסברה של ישראל ושיתפו את התיעוד המצמרר, ביניהם דולב חזיזה ואדי גוטליב, כאשר גם בקרוב נשות השחקנים רבות הדהדו את הסרטון, ביניהן נטע אלחמיסטר ושונית חמד.

כתבת ספורט1 והמגישה של ערוץ וואלה+, לירון שרון, הזדעזעה גם היא מהעדות הנוראית: "מי עושה דברים כאלה? איזה בני אדם קיימים בעולם שיכולים לעשות כזאת זוועה? רק השטן".

הסטורי של תומר חמד | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי