בית משפחת בוזגלו נשרף: "הבת שלי לא מפסיקה לרעוד"

play
שריפה בבית משפחת בוזגלו | מסך, אינסטגרם
מאור בוזגלו הדהים כשנשאל מי תזכה באליפות בליגת העל בכדורגל 19:49

אסון נמנע בבית משפחת בוזגלו, לאחר שהמטבח עלה באש בשעת לילה מאוחרת ורעשי פיצוצים נשמעו. מירן: "אם לא הייתי מתעוררת בזמן אני לא יודעת מה היה קורה". מאור הסתפק בשתי מילים: "זה נס"

(גודל טקסט)

אסון גדול נמנע הלילה (בין שני לשלישי) בבית משפחת בוזגלו בחולון, כאשר שריפה פרצה במטבח וכבאים שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט על האירוע המבהיל. מי שגילתה עירנות גדולה היא מירן בוזגלו, אשתו של מאור, שהייתה הראשונה להתעורר, לזהות את האש שפרצה ולפעול.

הסטורי שהעלתה מירן אחרי השריפה | מסך, אינסטגרם

מירן חשפה את הפרטים באינסטגרם שלה: "איך אתחיל לספר לכם מה היה לנו בלילה? קודם כל, ברוך השם הכל בסדר. כולם היו רדומים וגם אני, ואז שמעתי רעש של פיצוץ קטן (בימים כאלה ישר חשבתי שזו ירייה). קמתי ועמדתי ליד הדלת של החדר ואני צועקת "מי זה?". רואה אש משתקפת מהחלון וריח של שריפה. אף אחד לא עונה לי ואני אומרת למאור 'למה הם לא עונים לי?'.

"פתאום קפץ החשמל, הכל חשוך ורעש של פיצוצים. הפעלתי פנס בטלפון ורצתי למעלה בזמן שאני צועקת "מי פה? (ואתם מבינים מה אני חושבת שקורה למעלה, כן?). אחי שמע אותי צועקת ורץ אחריי, אני עולה למעלה ורואה שהכל עשן סמיך ואש בכל המטבח. התחלתי לצעוק "קומו מהר יש שריפה בבית". תוך כדי פתחתי את הדלת שנוכל לצאת מהר וחייגתי לכיבוי אש.

"בינתיים הוצאנו את הילדים החוצה, מסכנים שלי, הם נבהלו ממש. אחרי כמה דקות הגיעו כיבוי אש, משטרות, מגן דוד אדום. קרה לנו נס, כי אם לא הייתי מתעוררת בזמן אני לא יודעת מה היה קורה. העשן היה בכל הבית והפך סמיך והאש גדלה", סיכמה מירן לאחר האירוע המבהיל שעברה.

שיין, בתה של מירן בוזגלו. רגעי בהלה | מסך, אינסטגרם

לאחר מכן תיעדה מירן את האש שפרצה במבטח וכתבה: "מלחיץ". בהמשך העלתה תיעוד של כוחות ההצלה שהגיעו למקום, ושיתפה תמונה של בתה: "שיין לא הפסיקה לרעוד, חיים שלי.היא בלחץ מהכל, אוף". לסיום סיפרה: "לוקחים לי מדדים כי שאפתי עשן. איזה חמודים כולם היו. הגיעו ממש מהר וטיפלו בהכל בצורה הכי טובה".

מאור הסתפק בשתי מילים. "זה נס", כתב כדורגלן העבר בסטורי שלו.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי