השיחה ש"הדהימה" את ליאן קליימן, שלא נשברה וחשפה את האמת

על רקע מלחמת "חרבות הברזל" והמצב המורכב בארץ, אשתו של השוער בוריס קליימן נקלעה לדיון ביוון עם אישה בת כ-50 שטענה שגם ישראל לא בסדר, אך קליימן התעקשה והצליחה להעביר את המסר החשוב

(גודל טקסט)

על רקע מלחמת "חרבות הברזל" ובזמן שבעלה השוער בוריס קליימן מייצג את ישראל ביוון בצורה ראויה להערכה מבחינה הסברתית, ליאן קליימן חשפה שיחה מעניינת על הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

קליימן סיפרה: "היום הייתה איתי בת כ-50 בפילאטיס. ברגע שהיא הבינה שאני ישראלית, החלה שיחה והאמת שהיא לא נתנה לי להשחיל מילה. היא אמרה שהיא הייתה בישראל כבר כמה פעמים, שזו מדינה מדהימה ושהיא אוהבת ישראלים. כבר הייתי עם דמעות בעיניים מלשמוע שהיא עומדת לצד ישראל, אבל אז היא המשיכה ואמרה 'אתם חייבים למצוא פתרון', ואני נדהמתי והדמעות בעיניים הפסיקו לזלוג.

"היא המשכה וטענה שחייב להיות פתרון. אמרתי לה שחייבים לחסל את חמאס, אחרת זה לא ייגמר לעולם והיא המשיכה לטעון ששני הצדדים לא בסדר. שאלתי אותה: 'אם היו חוטפים את הבת שלך לעזה, מה היית עושה?'. היא שתקה, אבל התעקשתי ושאלתי שוב: 'נכון שהיית עושה הכל כדי להחזיר אותה הביתה?'. היא ענתה שכן. לכל החברים הישראלים שלי שגרים בחו"ל, אל תפסיקו להתעקש על האמת ואל תפסיקו לעשות הסברה".

הסטורי של ליאן קליימן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי