"אני לא מאמינה!": הפוסט המביש שגרם למירן בוזגלו להתפוצץ

play
מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם
ספורטאים אמריקאים בסרטון למען ילד שמשפחתו נרצחה בטבח חמאס 02:31

אשתו של מאור בוזגלו לא הצליחה להישאר אדישה לביקורת הקשה שנכתבה על ישראל. היא הגיבה בחריפות ("מאכזב לדעת שאת בעד טרור") והוסיפה לעוקבות לינק ישיר על מנת לדווח ולהסיר את הפוסט

(גודל טקסט)

הפוסט של אנג'לינה ג'ולי ממשיך להסעיר את מדינת ישראל. מי שהזדעזעה מהדברים ולא הייתה מוכנה לעבור עליהם לסדר היום היא מירן בוזגלו, אשתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, שנותרה בהלם מהדברים שכתבה השחקנית בפני כ-15 מיליןו עוקביה: "אני לא מאמינה. להגיב ולדווח בלי סוף", כתבה והוסיפה קישור יישר שמאפשר לעוקביה לדווח בקלות ובכך לסייע להסיר את הפוסט.

נותרה המומה. מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

בוזגלו לא הסתפקה בכך, וקראה לעוקבות שלה: "כל מי שיכולה, להגיב לה בפוסט, פליז. הלוואי והייתה רואה את הסרט שהוקרן היום – אומרים שאנשים התפרקו לגורמים, לא מתפקדים. חוצפנית!!!". מירן המשיכה בניסיון לחשוף בפני ג'ולי את האמת, כשכתבה לה בתגובה לפוסט שזכה לחשיפה מטורפת: "ראית סרטונים מהטבח הנוראי שחמאס ביצע? ביום אחד, הטרוריסטים של חמאס חדרו לשטח ישראל ורצחו 1,400 אנשים חפים מפשע. הם אנשו נשים, ערפו איברים, רצחו תינוקות ושרפו אותם!!! הם חטפו 240 אנשים, כולל תינוקות ומבוגרים. אנחנו צריכים להחזיר את החטופים לבתים שלהם כמה שיותר מהר! כל כך מאכזב לדעת שאת תומכת בטרור".

התגובה של מירן בפוסט של ג'ולי | מסך, אינסטגרם

בפוסט המדובר של ג'ולי הביקורת הייתה חריפה במיוחד, זאת מבלי שהיא הזכירה את הטבח המזעזע ב-7 לאוקטובר בישראל: "זוהי הפצצה מכוונת של אוכלוסיה לכודה שאין לה לאן לברוח, עזה הופכת לקבר אחים. משפחות שלמות נרצחות, 40 אחוז מההרוגים הם ילדים חפים מפשע. בזמן שהעולם צופה ובתמיכתן של ממשלות רבות, מיליוני אזרחים פלסטינים – ילדים, משפחות ונשים נענשים באופן קולקטיבי. מנהיגי העולם שותפים לפשע", כתבה.

בוזגלו היא כמובן לא היחידה שהגיבה לפוסט של ג'ולי, כשסלבס וספורטאים רבים התרעמו. "למה לא ציינת כלום על מה שהם עשו ב7/10", כתבה לה שיר אלמליח, הדוגמנית המצליחה וגרושתו של כדורגלן העבר אלרואי כהן, "חמאס משתמש באזרחים כמגן אנושי. בושה שאת מאמינה בשקרים שלהם", הוסיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי