הולך על כל הקופה: כריסטיאנו רונאלדו נערך ליום שאחרי הפרישה מכדורגל

play ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | SOPA Images / Contributor
הצגה של כריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד ובישל בניצחון אל נאסר באלופות 02:48

כוכב העל שמתכנן לשוב הביתה לאחר שיתלה את הנעליים, בונה אחוזה מטורפת שצפויה להפוך ליקרה ביותר בפורטוגל. הסכומים והפרטים

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו מתכנן להשתקע בפורטוגל, מולדתו, מיד לאחר שיחליט לתלות את הנעליים ולפרוש. לשם כך, הפנומן הפורטוגלי וזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס לוקחים את השקעות הנדל"ן שלהם צעד אחד קדימה ובונים אחוזה יוצאת דופן בקווינטה דה מרינה שנמצאת בריביירה הפורטוגלית.

הנכס, ששוויו מוערך ב-21 מיליון יורו, צפוי להפוך לבית המגורים היקר ביותר בפורטוגל. הבנייה תשתרע על פני 1,957 מ"ר בשטח של 2,720 מ"ר. הבית יכלול ארבע קומות וארבע סוויטות מפוארות, שיספקו לבני הזוג את כל הנוחות שניתן להעלות על הדעת. תמונות שנחשפו הראו שהחלונות הענקיים והמרפסות החיצוניות יציעו נופים מדהימים, בעוד שבריכה מקורה גדולה עם ספא תהיה חלק מהמתקנים שתציע האחוזה המטורפת.

ג'ורג'ינה רודריגס וכריסטיאנו רונאלדו במהלך חופשה משפחתית | צילום: אינסטגרם

בין הפינוקים המתוכננים יש חדר קולנוע, משרד, אזור שירות ושני מוסכים לאוסף הרכבים הנרחב של כריסטיאנו. בנוסף, ישולבו פאנלים סולאריים לאנרגיה יעילה בכל הבית. למרות שבינתיים הבנייה מוסתרת כדי לשמור על פרטיות, היא צפויה להסתיים בהקדם, כשעשרות פועלים עובדים במרץ.

כריסטיאנו וג'ורג'ינה, שגרים כעת בסעודיה, מתכננים כאמור לחזור לפורטוגל לאחר שהוא יחליט לתלות את הנעליים ולפרוש בתום קריירה מפוארת, וזאת על מנת ליהנות מהשלווה בביתם החדש מהמפואר, לצד בני המשפחה והחברים. כידוע, CR7 מחזיק בנכסים יוקרתיים גם במדריד, מרבלה, ריאד ועוד.

ג'ורג'ינה רודריגס עם הילדים ופפה החתול | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי