היא חסמה את מירן בוזגלו: "שלא יהיה לך אוכל ומים, אלוהים רואה הכל"

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

אשתו של מאור בוזגלו חשפה תגובות מזעזעות מאחת העוקבות וקיבלה אלפי פניות לפרסם את שמה: "יש לי הרבה עוקבות ערביות מקסימות"

(גודל טקסט)

מירן בוזגלו התגייסה לסייע לתושבי הדרום וחיילי צה"ל במגוון דרכים מאז שבת השחורה ותחילת המלחמה, אך מסתבר שיש מי שזה לא מוצא חן בעיניו. "בא לך כבר לסתום את הפה? מה אכפת לך אם יש תרומות לעזה, יא טיפשה? אינשאללה לא יהיה לך אוכל ולא מים", כתבה אחת העוקבות.

מירן שיתפה בפני העוקבים את התגובה המכוערת וחשפה תגובה נוספת מאותה עוקבת לאחר השריפה שפרצה בבית הוריה בחולון. "אלוהים רואה הכל חמוד, וגם מחזיר", כתבה לה בזמנו.

מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

הבוקר, לאחר שאתמול כאמור פירסמה את התגובות המרושעות שקיבלה, מירן כתבה בסטורי: "טוב, קמתי ל-4,500 הודעות שאפרסם את שמה של העוקבת. התכתבתי איתה, היא בדואית ואמרה שהיא אוהבת אותי מאוד. רואים, לא? (בסוף היא חסמה אותי מהלחץ). אמרתי לה שחמאס לא הבדיל בין תינוקות, נשים, חיילים, בדואים ודתיים, שהיא צריכה להתבייש ושאף אחד לא מחזיק אותה בכוח – שתעבור לשם.

"תגידו שאני לא נורמלית, אבל החלטתי כרגע לא לפרסם את שמה. אבדוק עליה ואחר כך אחליט. יש לי הרבה עוקבות ערביות מקסימות, אנחנו מדברות מלא והן אפילו שולחות לי שהן מדווחות על מי שמעלה נגדנו. ויש גם כאלה כמוה שצריך להוקיע. אעדכן לגביה. תודה לכם", סיכמה.

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי