צרות בגן עדן? הסימנים שהעידו שליאו מסי ואנטונלה חווים משבר בזוגיות

play ליאו מסי ואשתו אנטונלה
ליאו מסי ואשתו אנטונלה | מסך, אינסטגרם
שערו של ליאונל מסי בכדור חופשי מול אקוודור 01:52

על פי התקשורת הארגנטינאית, אלוף העולם סובב את גבו כשאשתו רצתה לנשק אותו והשניים נראו מרוחקים מתמיד. מה הסיבה שהובילה לכך והאם זה באמת רציני?

(גודל טקסט)

בארגנטינה חושדים שליאו ואנטונלה מסי חווים במשבר בזוגיות. הסיבה המרכזית לכך היא סדרת החיוכים שנראו על פניו של "הפרעוש" כשהוא נתקל בעיתונאית סופיה מרטינס בטקס כדור הזהב בצרפת ולכך הם צירפו מספר "הוכחות" נוספות שמבחינתם עשויות להעיד על חוסר תקשורת.

באחד האתרים בארגנטינה נכתב כי "אנטו רצתה לנשק את ליאו לאחר הזכייה בכדור הזהב השמיני שלו, אך הוא הסתובב במהרה ומנע את הרגע". עוד נטען באותו דיווח כי "מסי רצה שאשתו תעלה איתו לבמה לקבל את הפרס היוקרתי, אך היא לא הייתה מעוניינת ושלחה את שלושת הילדים".

בהנחה שאכן מדובר במשבר כלשהו, אולי העובדה שמסי נמצא כעת עם נבחרת ארגנטינה ואילו אנטונלה נשארה בארצות הברית עם הילדים, תעשה דווקא טוב לשניים ותגרום להם להתגעגע זה לזו. כידוע, מערכת היחסים שלהם נחשבת לאחת היציבות והמיוחדות בעולם הכדורגל.

כאמור, הכל התחיל בטקס כדור הזהב. בזמן שמרטינס המתינה לתורה לראיין את מסי, הוא לכאורה הפנה את מבטו לכיוונה בצורה שעוררה חשד אצל מעריצים רבים שהתבטאו בנושא ברשתות החברתיות והדביקו לשניים רומן. הרגע המדובר הפך במהרה לוויראלי והתפשט כמו אש בשדה קוצים, במיוחד לאור העובדה שזו לא הפעם הראשונה שהם מחליפים מבטים מחוייכים.

בעקבות גל השמועות שהגיע עד אליה, מרטינס החליטה לספר על טיב היחסים בינה לבין השחקן הטוב בעולם. העיתונאית שעובדת ב-ESPN הסבירה: "ליאו נמצא ביחסים טובים עם הרבה עיתונאים, הוא מחייך אליהם כי הם אוהבים אותו והוא בחור עם וייב טוב. במקרה שלי ההבדל הוא שאני אישה, אז אנשים אומרים וכותבים כל מיני דברים. אני מצטערת שלוקחים את זה לכיוון הזה (הרומנטי), בסך הכל הוייבים ביני לבין ליאו טובים. אני חושבת שזה אחד הרגעים הכי טובים בקריירה שלו, אז ברור שהוא שמח ומחייך אחרי שזכה בכדור הזהב השמיני שלו", סיכמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי