הכדורגלנית ש"משחקת עם המיניות" חטפה: "ככה עולים למשחק?"

play
הכדורגלנית אלישה להמן | אתר רשמי, אינסטגרם, alishalehmann7
חסרת רחמים: צפו בניצחון ההיסטורי של צרפת, שפירקה את גיברלטר 0:14 03:22

היא יצאה עם שחקנית נבחרת שוויץ ועם שחקן אסטון וילה, עשתה עגיל בפיטמה, מעלה תמונות סקסיות ויש לה 16 מיליון עוקבים באינסטגרם. ויקי בלומה יצאה להגנתה: "למה היא שונה מבקהאם ורונאלדו?"

(גודל טקסט)

הכדורגלנית המפורסמת בעולם, אלישה להמן, ספגה ביקורת לאחר שעלתה לכר הדשא מאופרת בתבוסה של שוויץ 7:1 מול ספרד. "היא משחקת עם המיניות שלה", נטען בין השאר על שחקנית אסטון וילה, שמקפידה להיראות במיטבה על ומחוץ למגרש ומתגאה ב-16 מיליון עוקבים באינסטגרם. "ככה עולים למשחק? את שחקנית או דגמנית? הגיע הזמן שתחליטי", היא הותקפה.

מגישת הטלוויזיה ויקי בלומה מיהרה לצאת להגנתה של להמן, שבמקביל להיותה כדורגלנית מצטיינת, כאמור גם דואגת למראה שלה, נהנית מהחיים ומצטלמת איך שבא לה. בלומה השוותה את להמן לכריסטיאנו רונאלדו ודיוויד בקהאם שדואגים לשיער ולנראות שלהם, על ומחוץ למגרש.

בלומה הסבירה: "כן, היא משחקת עם המיניות שלה ומשתמשת בה, אבל תסתכל על בקהאם ורונאלדו, גם הם עושים את זה. למה כשהיא מטפחת את עצמה ודואגת למראה שלה, זה נתפס בצורה אחרת? הרבה אנשים חושבים שאולי זה נובע מיהירות, אבל זה עניין של תחושת ביטחון. אני חושבת שזה טוב חשוב שאנחנו שונים אחד מהשני ושאנחנו נראים איך שאנחנו בוחרים להיראות".

בלומה סיכמה: "הנראות וההתעסקות במסביב פוגעת קצת בתשומת הלב מהכדורגל עצמו, אבל כך היה גם עם בקהאם. אין שום דבר רע בלשחק כדורגל עם איפור, אנחנו חייבים להפסיק להאשים אותם".

אבל להמן היא לא אחת שנרתעת מגברים או מקבלת הוראות. בין התמונות שהעלתה, אגב, הייתה תמונה שהראתה אותה עם חולצה דקה, ללא חזייה, שחשפה פירסינג בפטמה, אותה הציגה בגאווה. כמו כן, הכדורגלנית בעבר אף הודתה שהיא ביסקסואלית, כשהיה לה קשר עם חברתה לנבחרת שוויץ ופריז סן ז'רמן, רמונה בכמן.

כזכור, בתחילת השנה היא סיימה מערכת יחסים עם הכדורגלן דוגלאס לואיז ומאוחר יותר נקשר שמה ללא אחר מאשר הטניסאי היווני סטפנוס ציציפאס.

דבר אחד בטוח: כשאלישה בסביבה, ממש לא משעמם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי