אחרי שנעלם מהמסך, האם זה התפקיד החדש והנחשק של אייל ברקוביץ'?

בזמן שכדורגלן העבר האגדי הפחית את הופעותיו בטלוויזיה מאז פרוץ מלחמת "חרבות הברזל" ואחרי עוד כישלון של הנבחרת, יש מי שסבור שהוא צריך להיות המאמן הבא של ישראל: "רק הוא יציל את המצב"

(גודל טקסט)

אחרי שנבחרת ישראל הפסידה 2:1 לרומניה ואיבדה סיכוי להעפיל אוטמטית ליורו 2024, ברשתות מבקרים את המאמן אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון, ותוהים מי צריך להחליף אותם.

מבחינת ליאור ברקוביץ', בנו של כדורגלן העבר האגדי אייל ברקוביץ', זהות המאמן הבא ברורה: "רק אבא יציל את המצב של הנבחרת. הלאה", כתב הכדורגלן בעמוד הטוויטר שלו. בציוץ נוסף הוא הבהיר: "אנחנו לא מדינת כדורגל וגם לא נהיה, עדיף שנדאג לביטחון של המדינה ולהייטק".

כידוע, ברקו נעלם מהמסך מאז תחילת מלחמת "חרבות הברזל". באתר "TMI" נכתב כי "יש הטוענים כי ברקו הוזז הצידה מחשש לאמירות חריפות בתקופה רגישה זו, אולם בקשת 12 טענו כי מדובר בהחלטה של ברקוביץ' בלבד. בינתיים, מגישה בת זוגו להנחיה, אופירה אסייג, תכנית מיוחדת לצד מגישים מתחלפים למרות שהשניים מזוהים כבר שנים כצמד אחד בולט ומרכזי".

כזכור, הפעם האחרונה שבה שמענו על ברקו הייתה כאשר בין מאות המשתתפים בהפגנה למען החזרת החטופים והנעדרים, נכלל גם כדורגלן העבר האגדי שהפחית את הופעותיו בתקשורת מאז פרוץ המלחמה. "הקוסם" הגיע להפגנה מול הקריה ויצא בקריאה לראש הממשלה בנימין נתניהו לשנות את סדרי העדיפויות, ולהעניק חשיבות עליונה להחזרת השבויים.

"הכניסה לעזה כרגע היא מיותרת. עכשיו צריך להחזיר את השבויים", אמר ברקוביץ' ל"חדשות כאן", במונולוג אמוציונלי. "לא צריך להיכנס לעזה, צריך קודם כל להחזיר את השבויים. תחשוב כל בוקר שהבן שלך נמצא בעזה, תחשוב כל לילה כשאתה הולך לישון שיש שם 250 אנשים. אין צורך להיכנס לעזה. אם נעשה את זה, עוד 200-300 חיילים ייהרגו, עוד 200 ייחטפו, צריך קודם כל לחשוב על החטופים. עזבו עכשיו את הכניסה לעזה – זה לא יחזיר לנו את 1,400 ההרוגים, זה לא יחזיר לנו את החטופים. כל הזמן מדברים 'כן להיכנס, לא להיכנס'. קודם כל תדאגו לחטופים האלה".

אייל ברקוביץ' | קובי אליהו

אז האם אחרי כישלון נוסף של נבחרת ישראל, הפעם אייל ברקוביץ' שמוזכר לאורך שנים כמועמד לתפקיד, יקבל את המושכות ויצליח להצעיד אותנו לקמפיין גדול? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי