"החזה שלך נשפך החוצה": ורוניקה ראג'ק השאירה את כולם פעורי פה

play
ורוניקה ראג'ק | צילום: אינסטגרם
תיקתק1פ סיכום אירועי היום בספורט, 26.11 07:31

המעריצה שלא מפסיקה לנסות לפתות את טום בריידי, העלתה אלבום שלא השאיר הרבה לדמיון והמשיכה בנסיקה המדהימה שלה מדוגמנית אינסטגרם לאימפריה כלכלית: "את משגעת אותי, אני מאוהב!"

(גודל טקסט)

החזה של המעריצה המושבעת של טום בריידי, ורוניקה ראג'ק, כמעט נשפך החוצה כשהיא הצטלמה ללא חזייה בז'קט ורוד קטנטן. הדוגמנית הסלובקית בת ה-27 הפכה לסנסציית רשת ואימפריה כלכלית עם 6.2 מיליון עוקבים באינסטגרם, כשבמקביל ובעקבות ההצלחה, היא לא מפסיקה לקטוף קמפיינים.

צפו באלבום

אותם קמפיינים הגיעו כאמור לא מעט הודות ללוק ולפוסטים שלה, בהם היא "מתגרה" בקביעות בעוקביה, מצטלמת בפוזות חושניות ומרבה לדבר על איבריה המוצנעים. בפוסט האחרון שלה, היא השאירה את מיליוני העוקבים פעורי פה עם אאוטפיט ורוד פרוותי חשוף במיוחד.

הלוק הורכב ממכנסיים קצרים (מאוד) וז'קט בגזרה גבוהה שמתחתיו היא לא לבשה כלום. זה כאמור הותיר מעט מאוד לדמיון שכן החזה שלה "כמעט ברח החוצה", כפי שכתבו ב"דיילי סטאר" האנגלי. "את משגעת אותי", הגיב אחד העוקבים שלא הצליח לעצור את עצמו והוסיף: "אני מאוהב". עוקב אחר כתב: "ציון 12 מתוך 10".

אגב, מהפוסטים שלה ניתן להבין שהיא יהודייה, בגלל תמונות עם מגן דוד שפירסמה וברכת "חנוכה שמח" שכתבה בעבר בעברית. היא מתעקשת שהיא מעולם לא עברה ניתוחים פלסטיים, ומתגאה באורח החיים הראוותני שלה, כשהיא טוענת שאת רוב חייה היא מבלה במסיבות ובבילויים.

ורוניקה הפכה בשנתיים האחרונות לגיבורת קאלט בקרב חובבי הפוטבול בארה"ב, בזכות הקשר המפוקפק שלה עם בריידי. מאז שכוכב העבר התגרש מג'יזל, נפוצו לא מעט שמועות על קשר בינה לבינו, ונדמה שהיא נהנית מתשומת הלב, וממשיכה לשלוח רמזים ולהעביר מסרים לבריידי שלאחרונה סיים מערכת יחסים קצרה עם הדוגמנית אירינה שייק.

לפני שהחלה להפגין את אהבתה והערצתה לברידי, היא הייתה עוד דוגמנית סטנדרטית באינסטגרם, אבל מספר העוקבים שלה התפוצץ מאז ההודעה הראשונה ששלחה לכוכב, כשביקרה בטמפה ביי כדי לראות אותו משחק ולבשה את מדי הקבוצה. כיום יש לה כאמור מיליוני עוקבים, מספר שעולה כל יום שעובר, וכאמור מכניס לה סכומי כסף גדולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי