"תשלחי לי תמונה בעירום": שיחת וואטסאפ אינטימית של ניימאר דלפה לרשת

play
ניימאר, שחקן אל הילאל | אתר רשמי, אל הילאל
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11 05:13

ממשיך להסתבך. הפעם, הכוכב נתפס מבקש מכוכבת למבוגרים בלבד תיעוד בעל אופי מיני, אך היא סירבה וביקשה ממנו להירשם כמנוי: "תגיד לי מה חשבת". הברזילאי לא היסס: "אודיע לך כשאהיה בסאו פאולו"

(גודל טקסט)

ניימאר ממשיך להסתבך ולספק כותרות שלא קשורות לכדורגל. הפעם, שיחת וואטסאפ שבה הוא ביקש מהמשפיענית אלין פאריאס לשלוח לו תמונות עירום דלפה לרשת ועוררה הד גדול.

על פי אותה שיחה שהתפשטה ברשתות החברתיות כמו אש בשדה קוצים, פאריאס דחתה את בקשתו של ניימאר, מה שהוביל את כוכב הכדורגל המפורסם להירשם כמנוי לתוכן שהיא מספקת בפלטפורמה למבוגרים בשביל לספק את סקרנותו ולקבל גישה לתמונות אינטימיות שלה.

 "יש תמונות עירום? כשאהיה בסאו פאולו, אודיע לך", כתב לה ניימאר בביטחון. היא השיבה: "יש כמה" והוסיפה אימוג'י מבוייש. כוכב העל הברזילאי היה נחוש וכתב לה כעבור כמה זמן: "אני רוצה לראות". לאחר שהמשיך להתעקש, אלין שלחה לו קישור לפרופיל פלטפורמת התוכן למבוגרים שלה, וכתבה: "אבל אתה חייב להגיד לי מה אתה חושב".

ניימאר כתב כי לחץ על הלינק ולא ראה כלום, אז היא הסבירה: "מותק, אתה חייב להירשם בשביל לראות את התמונות. אם אתה לא מצליח, אלמד אותך. אני הולכת לישון. תשמור על עצמך, מלאך".

לאחר מכן שלח הברזילאי תמונה שמוכיחה שהוא אכן נרשם, ואלין כתבה: "עכשיו כן. הצלחת לראות, נכון מותק?". ניימאר השיב: "אני כאן כדי לראות", והוסיף אימוג'י של אש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי