אנטונלה רק במקום החמישי: זו אשת הכדורגלן הכי עשירה בעולם

play
אנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11 04:54

עם הון של 16 מיליון ליש"ט, אשתו של ליאו מסי מקדימה בשלושה מקומות את ג'ורג'ינה רודריגס של כריסטיאנו רונאלדו, אך שתיהן מחוץ לשלישייה המובילה. מי במקום הראשון וכמה כסף היא הרוויחה?

(גודל טקסט)

התעשרו בזכות עצמן: ב"סאן" פרסמו מחקר שחשף את רשימת 10 נשות הכדורגלנים המרוויחות ביותר. באופן מפתיע, ג'ורג'ינה רודריגס רק במקום השמיני עם תשעה מיליון ליש"ט, אך היא יכולה להיות גאה בכך שהיא אשת הכדורגלן הנעקבת ביותר באינסטגרם עם 53 מיליון עוקבים.

ג'ורג'ינה רודריגס | Vittorio Zunino Celotto / Staff

מי שהקדימה אותה בשלושה מקומות עם הון עצמי של 16 מיליון ליש"ט היא אנטונלה מסי. באייטם נכתב ש"היא השיגה בזכות עצמה חוזי פרסום מפוצצים ברשתות מוכרות כמו 'אדידס', וזאת במקביל לעבודתה כמעצבנת אופנה, אושית רשתות חברתיות וכשגרירה של יוניסף.

אנטונלה מסי | Marc Piasecki / Contributor

במקום הרביעי עם 28 מיליון ליש"ט ניצבת אן-קתרין, אשתו של מריו גצה, שהיא כידוע דוגמנית סופר מצליחה. מקום אחד לפניה מדורגת אנה לבנדובסקה, אשתו של חלוץ ברצלונה רוברט, שהיא מאמנת כושר, משפיענית ותזונאית מצליחה, שכתבה ספר על תזונה, יש לה בלוג אוכל וגם מותג של חטיפי בריאות. למקרה שלא ידעתם, היא נחשבה לאחת הנשים המפורסמות בפולין וצברה לעצמה הון של 36 מיליון ליש"ט.

אנה לבנדובסקי | NurPhoto / Contributor

האישה השנייה ברשימה, עם 47 מיליון ליש"ט, היא מגישת הטלוויזיה ואשתו של סרחיו ראמוס, פילאר רוביו, שלפני המעבר לתקשורת כיכבת כדוגמנית מצליחה למותגי יוקרה והלבשה תחתונה.

פילאר רוביו | צילום: אינסטגרם

במקום הראשון, באופן לא ממש מפתיע, ניצבת בגאון ויקטוריה בקהאם, שהיא גם כמובן האישה המפורסמת ביותר ברשימה. ל"פוש ספייס" הון עצמי בגובה 55 מיליון ליש"ט, כאשר היא התפרסמה כחברה בלהקת ספייס גירלס שרשמה הצלחה מסחררת באמצע שנות ה-90.

ויקטוריה בקהאם
ויקטוריה בקהאם | Matt Winkelmeyer/Getty Images

הדירוג המלא

ויקטוריה בקהאם (55 מיליון ליש"ט)
פילאר רוביו (47 מיליון ליש"ט)
אנה לבנדובסקה (36 מיליון ליש"ט)
אן-קתרין גצה (28 מיליון ליש"ט)
אנטונלה מסי (16 מיליון ליש"ט)
קולין רוני (15 מיליון ליש"ט)
אנה איבנוביץ' שוויינשטייגר (13 מיליון ליש"ט)
ג'ורג'ינה רודריגס (9 מיליון ליש"ט)
פרי אדוארדס (7 מיליון ליש"ט)
רבקה ורדי (3 מיליון ליש"ט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי