מירן בוזגלו קוראת לבצע "צעד חריג" בעקבות הפיגוע הקשה בירושלים

play מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | עידו איז׳ק
בית"ר ירושלים מברכת את החטופים: איתי ומיה רגב, ברוכים השבים 00:47

אשתו של כדורגלן העבר הזדעזעה. בעלה: "כוח תמורת כוח". מנשה זלקה: "אין הבדל בין מזרח ירושלים לעזה. לפרק, לגרש, ליישב". חזיזה: "והעולם שותק". קהת: "מתי יבינו שלא עוזר לכלוא? הם חוזרים לרצוח"

(גודל טקסט)

שלושה אנשים נרצחו בפיגוע ירי שהתרחש הבוקר בטרמפיאדה בכניסה לירושלים, שבעה נוספים נפצעו. שני המחבלים נוטרלו בזירה וחוסלו זמן קצר לאחר מכן. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי שני מחבלים הגיעו למקום ברכב ופתחו בירי לעבר אזרחים בתחנת אוטובוס במקום.

שבעת פצועים פונו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בינהם ארבעה במצב קשה והשאר במצב בינוני וקל. המחבלים שביצעו את הפיגוע הם האחים מוראד ואברהים נמר בני 38 ו-30, תושבי מזרח ירושלים. השניים מזוהים עם חמאס והיו כלואים בעבר על פעילות טרור וכוונה לפעילות טרור. מי שנטרל את המחבלים הם י', בן 36, לוחם מילואים ומ', בחור חרדי, סא"ל במיל' בן 48.

"עונש מוות למחבלים!", זעקה מירן בוזגלו, אשתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, בעקבות הפיגוע הקשה. "להרוס את הבתים ולהעיף את המשפחות לעזה", המשיכה, "הם לא צריכים להיות בבית מלון אצלנו. הם לא צריכים להשתחרר, הם צריכים למות עוד לפני שהם חושבים על הפיגוע הבא. אנחנו לא יכולים לחיות באיום תמידי, זה הזמן לעשות צעד חריג ושונה – חייבים כוח הרתעה. די!".

מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

"בוקר קשה מאוד, המלחמה שלנו לא רק בעזה", כתב בעלה, מאור בוזגלו, ששיבח את החייל שהיה במקום ומנע פיגוע קשה יותר: "החייל שחיסל את המחבלים יצא ל-12 שעות מעזה וחיכה לטרמפ הביתה. איזו מציאות מטורפת, ואיזה חיילים גיבורים יש לנו". בהמשך הגיב מאור לאחד העוקבים וכתב: "אין מוסריות בטרור, אין צד הומניטרי. עונש מוות למחבלים – וגירוש המשפחות שלהם. כוח תמורת כוח ואפס סבלנות".

לדברים של בוזגלו הצטרף גם קפטן הפועל חדרה, הלוחם מנשה זלקה, שכתב באינסטגרם: "אין הבדל בין מזרח ירושלים לעזה. לפרק, לגרש, ליישב" והוסיף אימוג'י של דגל ישראל. כוכב מכבי חיפה דולה חזיזה: "אין מילים כבר, והעולם שותק. השם יקום דמם".

רועי קהת: "מתי יבינו שלכלוא אותם לא עוזר? הם משתחררים וחוזרים לרצוח! ברגע שהמלחמה תיגמר ובעזרת השם החטופים יחזרו הביתה – חייב לעבור חוק עונש מוות על תמיכה ופעילות טרור!".

הסטורי של מנשה זלקה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי