"סנסציונית, מהפנטת": המחשף העמוק של מישל גרציג "גנב את ההצגה"

play
טיבו קורטואה, מישל גרציג | Pablo Cuadra / Contributor
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12 05:57

אשתו של טיבו קורטואה סובבה ראשים בטקס פרסי אנשי השנה. השבחים, המפגש הישראלי המרגש והתמונות מהשטיח האדום

(גודל טקסט)

"סנסציונית", "מדהימה" ו"מהפנטת", כך כינו ברחבי אירופה את מישל גרציג, כשהיא הופיעה בשטיח האדום לצד בעלה טיבו קורטואה ו"גנבה את ההצגה", כאשר שוער ריאל מדריד והדוגמנית הישראלית השתתפו בטקס פרסי אנשי השנה של מגזין GQ בקאסה דה קמפו בבירת ספרד.

מישל גרציג לצד טיבו קורטואה. זכתה לשבחים על ההופעה | Juan Naharro Gimenez / Contributor

באחד האתרים נכתב ש"קורטואה לבש טוקסידו שחור עם חולצה תואמת וצווארון פתוח, אך הפוקוס הופנה אל עבר אשתו המהממת מישל שבחרה בחולצת פסים בגזרה נמוכה מאוד שהבליטה את החזה שלה והשתלבה עם ז'קט שחור אוברסייז, מכנסיים ונעלי עקב".

א | Juan Naharro Gimenez / Contributor
מישל גרציג, טיבו קורטואה | Carlos Alvarez / Contributor

הזוג הנוצץ והיפה כמובן הקפיד לחייך ולהצטלם על השטיח האדום לפני שנכנס לאירוע, שבמהלכו קורטואה פגש את חברו לקבוצה אדר מיליטאו ואילו גרציג נפגשה עם קורל סימנוביץ', אשתו של סרג'י רוברט מברצלונה, כשהשתיים הצטלמו יחד ומישל העלתה לסטורי, החמיאה וכמובן תייגה.  

סימנוביץ' לצד גרציג. פסגה ישראלית במדריד | מסך, אינסטגרם

כזכור, לאחרונה שיתף הזוג הישראלי-בלגי כיצד באמת הכל התחיל. שוער ריאל מדריד סיפר: "הייתי במלון, אחרי משחק עם הנבחרת, וגללתי את הפיד באינסטגרם. פתאום קפצה לי תמונה של מישל עם הכלב שלה. אני מסתכל רק על פרופילים שאני עוקב אחריהם ולא הכרתי אותה, אבל הא פתאום הופיעה. חשבתי שהתמונה מתוקה וכתבתי לה: 'חמודים', בלי שום ציפייה שהוא תענה לי, אבל היא ענתה".

מישל חשפה את הצד שלה: "ראיתי את ההודעה וחשבתי לעצמי 'אוקיי, זה מגניב. אני אענה לו'. כתבתי 'תודה'. הוא מיד שאל אותי איך עבר היום שלי, איך הולך, וחשבתי 'הבחור הזה מקסים'". מאותו רגע, השוער הבלגי והדוגמנית הישראלית המשיכו לדבר עד שנפגשו לראשונה באפריל 2021.

מישל גרציג עם בעלה טיבו קורטואה בטקס בבירת ספרד | Pablo Cuadra / Contributor

"הייתי מאוד לחוצה לראות אותו בפעם הראשונה", התוודתה מישל: "דיברנו בפייס טיים במשך חודשים, כבר הכרנו אחד את השני, אבל היינו צריכים להיפגש בשביל להבין יותר. לא תכננו הרבה. הלכנו לארוחת צהריים, ארוחת ערב, טיילנו, דיברנו שעות על גבי שעות. הכל בא בטבעיות, זה זרם".

קורטואה, שידע מהרגע הראשון כי הוא זכה, סיכם: "מישל הביאה איתה מזוודה עם בגדים לשבועיים, כי הרעיון שלה היה לטוס אחר כך לאמסטרדם לעבוד, אבל היא לא עזבה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי