"איך את יוצאת ככה מהבית? תתלבשי": סינדי קימברלי "גנבה את ההצגה"

play
סינדי קימברלי | Vittorio Zunino Celotto / Staff
צפו בדרמת הענק: ארסנל ניצחה 3:4 את לוטון משער של רייס בדקה ה-97 03:12

זוגתו של דלה עלי הגיעה לטקס פרסי האופנה בלונדון עם טופ קטן שחושף את החלק התחתון של החזה שלה - וללא חזייה. לצד המחמאות ("בליגה משלך"), היו גם מבקרים שלא האמינו למראה עיניהם

(גודל טקסט)

באנגליה נפעמים מסינדי קימברלי ששוב "גנבה את ההצגה". זוגתו של הכדורגלן דלה עלי הגיעה לטקס פרסי האופנה הבריטי לשנת 2023 עם לבוש נועז שלא כלל חזייה. הדוגמנית המצליחה "כיכבה" על השטיח האדום בלונדון – ואף אחד מהנוכחים לא הצליח להישאר אדיש ללוק המיוחד.

סינדי נצצה על השטיח האדום כשבלשה טופ לבן קטן שחושף את החלק התחתון של החזה שלה, וחצאית משולבת, עם חרוזים בשערה. "את בליגה משלך", כתב לה אחד העוקבים באינסטגרם. אחר החמיא על האומץ: "אשתי לא הייתה מעזה ללבוש את זה לעולם. את נסיכה אמיתית".

ברשת כמו ברשת, כמובן שהיו גם מבקרים, כשאחד מהם לא האמין: "איך את יוצאת ככה מהבית? תתלבשי!". אחר כתב לדוגמנית: "עצוב לראות מה לא תעשי בשביל עוד קצת תשומת לב".

קימברלי, נועזת ולא שגרתית, כהרגלה | Dominic Lipinski / Stringer

לסינדי יש 7.1 מיליון עוקבים באינסטגרם. היא נולדה באמסטרדם והיא חצי ספרדייה וחצי אינדונזית. ב-2015 היא פרצה לתודעה לאחר שג'סטין ביבר העלה לרשת תמונה שלה וכתב: "מי זאת?"

סינדי תועדה לראשונה לצד דלה עלי ב-2022 ומאז נראה שהזוגיות שלהם יציבה ופורחת. שחקן אברטון מתקרב לחזרה מפציעת מפשעה שהשביתה אותו למשך זמן רב. כזכור, בקיץ הוא חשף באומץ כי עבר בילדותו התעללות מינית וכי היה מכור לכדורי שינה.

סינדי קימברלי | Dominic Lipinski / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי