"הילד הרע" של עולם הטניס הצטרף לאונלי-פאנס: "היה ברור שזה יקרה"

play
ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי | רויטרס
"לא הרגשתי בטוחה לדבר עברית": אשתו שלו ליאור רפאלוב בריאיון מיוחד 10:16

ניק קיריוס, שנמצא מחוץ למגרשים זמן רב בעקבות פציעה, מצא דרך נוספת להתפרנס ולהעביר את הזמן: "רוצה ליצור תוכן אחר, לשנות את הדרך בה ספורטאים יוצרים קשר עם האוהדים"

(גודל טקסט)

ניק קיריוס חווה בשנה האחרונה את אחת העונות הקשות שלו בקריירה עם פציעה טורדנית שהשביתה אותו לתקופה ארוכה. דווקא אחרי ההצלחה בווימבלדון עם הגעה לגמר לפני כשנה וחצי, הטניסאי האוסטרלי התקשה לשוב לטורנירי הסבב כשבילה זמן רב מחוץ למגרשים ובשיקומים ארוכים. קיריוס, שנחשב לאחד הטניסאים המוכשרים, אך עם בעיות התנהגות רבות, שיתף כי הוא הצטרף ופתח באופן רשמי פרופיל באתר למבוגרים בלבד בו "יחשוף תכנים ללא פילטרים".

האוסטרלי בן ה-28 סיפר כי ההצטרפות ל"אונלי-פאנס" הייתה "מובנת מאליה", וכי הוא מתכוון לשתף כמה שיותר תוכן לעוקביו: "אני רוצה לשנות את הדרך בה ספורטאים משתפים תוכן ויוצרים קשר עם האוהדים שלהם ברשתות החברתיות".

"זה משהו שאני אוהד לעשות כבר זמן רב. ספורטאי לא יכול רק להיות על מגרש ולהציג מה שיש לו בפני הקהל, הוא צריך להיות גם ברשת וליצור תוכן אחר", הוסיף קיריוס. "אני רוצה ליצור, להפיק ולהציג תוכן מיוחד משלי עצמי".

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס אחרי ניצחון באליפות ארה"ב
מממש את הפוטנציאל. קיריוס | אימג'בנק GettyImages, Sarah Stier

את עונת הטניס הקרובה צפוי קיריוס לפתוח פעם נוספת בחדרי הכושר ובין טיפולי הפיזיותרפיה, כאשר הוא עדיין מתאושש מפציעה ונמצא בספק רק לטורניר הגרנד סלאם הראשון שייערך באוסטרליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי