נחשפה הסיבה היחידה שבגללה סרחיו ראמוס ואשתו עדיין לא נפרדו

אחרי שנטען שהבלם מנהל "מערכת יחסים סודית" עם אישה אחרת, בספרד חשפו פרטים חדשים על המשבר: "הם אנשים שונים מאוד, זה עלול להתפוצץ בכל רגע". אז למה הם עדיין לא פירקו את החבילה?

(גודל טקסט)

לאחרונה דווח בספרד כי סרחיו ראמוס מנהל "מערכת יחסים סודית" וחווה משבר בזוגיות עם אשתו פילאר רוביו. כעת, העיתונאית פיפי אסטרדה חושפת את הסיבה שבגללה הם עדיין לא נפרדו. "קורים ביניהם דברים מוזרים ולא שגרתיים, אבל הם מקריבים המון עבור הילדים שלהם. הם עדיין ביחד בגלל הילדים, אך המצב עדיין ובגלל האופי של שניהם, זה עלול להתפוצץ", אמרה.

סרחיו ראמוס עם אשתו
סרחיו ראמוס עם אשתו | מסך, אינסטגרם

אסטרדה אמרה כי מקורביו של הכדורגלן טוענים כי בין השניים קיים מתח רב, כשהמעבר להתגורר בסביליה, ליד משפחת ראמוס, רק החמיר את המצב שלא היה מזהיר גם בפריז. "יש דם רע בין פילאר לבין משפחת ראמוס וזה משפיע", סיפרה אסטרדה, "צריך להבין שהם אנשים שונים מאוד שרואים את החיים בצורה שונה, זו בעיה שאי אפשר להתכחש אליה בזוגיות. סרחיו הוא טיפוס שאוהב לבלות עם חברים, חיי חברה חשובים לו, ופילאר מעדיפה להישאר בבית".

פילאר רוביו | צילום: אינסטגרם

לפני כשבועיים טענה העיתונאית מריסה מרטין-בלסקז כי ראמוס מנהל רומן: "אנשים מדברים על זה ואפילו מצביעים על שם של מישהי ספציפית, אבל אני מעדיפה לא לפרסם אותו בשלב זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי