בזכות תמיכתו במדינה: פלויד מייוות'ר הוכתר ל"אלוף ישראל"

play
המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר ג'וניור | GettyImages, Ethan Miller
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12 05:11

המתאגרף האגדי, ששלח ארצה מטוס עמוס בתרומות והשתתף בצעדה, קיבל פרס באירוע התרמה למד"א בפלורידה, שם נאספו מעל 4 מיליון דולר ונכחו סלבריטאים נוספים

(גודל טקסט)

המתאגרף האגדי פלויד מייוות'ר ג'וניור זכה להכרה על תמיכתו הכספית והמורלית בישראל מאז תחילתה של מלחמת חרבות ברזל. אמש (שלישי) נערך בדרום פלורידה אירוע של ארגון "חברים של מגן דוד אדום באמריקה" בנוכחות 600 איש, ביניהם סלבריטאים יהודיים-ציוניים כמו שחקנית הקולנוע עמנואל שריקי ואושיית הרשת מונטנה טאק, ושם הוענק למייוותר פרס "אלוף ישראל".

מי שהעניקו לו את הפרס הם איש העסקים והנדל"ן יונה רכניץ והקומיקאי ג'יימס מקנייר. גם הקונסול הכללי של ישראל במיאמי, מאור אלבז סטרינסקי, נכח והעלה תמונה עם מיוות'ר. בנוסף, המתאגרף הבלתי מנוצח קיבל במתנה וסט שעליו חרוט סמל מד"א ביהלומים מסברובסקי.

באירוע, אגב, נאספו תרומות בסך כארבעה מיליון דולר עבור מגן דוד אדום בישראל, זאת באמצעות מכירות במכרז פומבי שבמסגרתו הציע מייוות'ר את האפשרות לשבת לצדו בסמוך לפרקט במשחק של קבוצת ה-NBA מיאמי היט.

כזכור, מייוות'ר שלח לישראל את מטוסו הפרטי עם שלל תרומות לצה"ל ולאוכלוסיה אזרחית, אחרי אירועי ה-7 באוקטובר. בנוסף הוא השתתף בצעדה פרו-ישראלית עם עוד אלפי אמריקאים בלוס אנג'לס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי