סרג'י רוברטו לא הצליח לעצור את הדמעות: "עדיין קשה לי לדבר על זה"

play קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | דיוויד גולן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12 05:11

שחקן ברצלונה, שנשוי לקורל סימנוביץ' הישראלית, סיפר בריאיון אישי ומרגש על המחלה שהובילה למותה של אמו: "אמרתי לעצמי 'אלוהים, יש דברים הרבה יותר חשובים מכדורגל', אבל הייתי חייב להמשיך לשחק"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בריאיון אישי ומרגש, שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו סיפר בפתיחות על המחלה הקשה שהובילה למותה של אמו. "כשאמא שלי אובחנה כחולת ALS זה היה רגע קשה מאוד. ארבע השנים שבהן היא  נלחמה במחלה היו לא פשוטות", הודה וחשף: "לאט-לאט היא איבדה את הכוח ברגליים ובידיים והחיים הפכו למורכבים. אלה רגעים שבהם אמרתי לעצמי 'אלוהים, יש דברים הרבה יותר חשובים מכדורגל', אבל הייתי חייב להמשיך ולהתאמן ולשחק. גם היום קשה לי לדבר על זה".

"כשרק גילינו שהיא חולה היא עדיין הייתה מאוד שמחה ונמרצת, היו לה מעידות, אבל המצב היה בסך הכל בסדר בהתחלה", המשיך רוברטו וסיפר על ההידרדרות במצבה, "אתה רואה את כל התהליך – זה התחיל עם קביים, אחר כך כיסא גלגלים ואז האדם שאתה הכי אוהב בעולם מאבד את היכולת והמסוגלות שלו, עושה פחות ופחות, וזה מאוד קשה.  לקראת הסוף היא אפילו לא הייתה יכולה לדבר. שמרתי הקלטות שלה, כי היא לא דיברה במשך זמן מסוים וחשוב לי לזכור".

רוברטו הנרגש לא הצליח לעצור את הדמעות במהלך הריאיון, וסיפר: "עכשיו כשאני אבא אני רואה את הדברים מנקודת מבט אחרת, כי אמא שלי מאוד אהבה ילדים. הבת שלי נולדה בנובמבר ואמא מתה בדצמבר כך שהיא הספיקה להכיר אותה. אני יודע כמה אמא סבלה בשביל לפגוש את הבת שלי ולהיות שם כשהיא נולדה. חשוב מאוד להבין שזו מחלה יקרה שעולה הרבה כסף. אנחנו צריכים להגביר את המודעות למלחה הקשה הזו ולעזור לאנשים שסובלים ממנה לחיות בכבוד. בכיתי הרבה כשגיליתי שהיא חולה, אבל למזלי אמא שלי הייתה אישה מאוד אופטימית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי