דולב חזיזה תוקף: "בן אדם הכי שפל שראיתי בחיים שלי, אפס מאופס"

play
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה | מאור אלקסלסי
צפו: קורנו בישל פעמיים, מכבי חיפה רשמה ניצחון ענק על פנאתינייקוס 03:07

הכוכב הפצוע של מכבי חיפה חגג את הניצחון של חבריו ביוון, אך מיהר לצאת בתקיפות נגד דבריו של העיתונאי גדעון לוי: "להעיף אותו מהמדינה ולשלול את האזרחות". אבי נמני: "אין מילה אחרת מלבד בוגד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ללא דולב חזיזה הפצוע, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את פנאתינייקוס ביוון, סיימה במקום השלישי בבית שלה בליגה האירופית והיא תשחק בפלייאוף הקונפרנס ליג. שחקן הכנף הפצוע חגג את ההישג המרשים של קבוצתו וכתב באינסטגרם בסיום המשחק: "יששששששש".

לאחר מכן שיתף חזיזה את דבריו של העיתונאי גדעון לוי וכתב בכעס: "אחרי ששמחנו מההעפלה לשלב 32 הגדולות של הקונפרנס ליג ליג – זה בן אדם הכי שפל שראיתי בחיים שלי. צריך להעיף אותו מהמדינה, לשלול לו את האזרחות ואת כל הזכויות שמגיעות לו מהמדינה היקרה שלנו. אפס מאופס".

גם אבי נמני לא הצליח להישאר אדיש לדברים של לוי. כוכב העבר וסוכן השחקנים הגיב לפוטס שכתב יוסף חדאד, וזכה למאות לייקים. נמני כתב: "אין מילה אחרת מלבד בוגד. לצערי רק במדינת ישראל יכול אזרח ישראלי לטנף על מולדתו וכולם עוברים על זה לסדר היום".

הסטורי של דולב חזיזה | מסך, אינסטגרם

עיתונאי "הארץ" גדעון לוי השתתף בפורום TRT World 2023 באיסטנבול שבטורקיה, וקרא ל"מעצמות הבינלאומיות" להיכנס לרצועת עזה – במטרה להוביל להפסקת אש. לדבריו, "חייבת להיות הפסקת אש במלחמה הנוכחית בהקדם האפשרי, וכמה מעצמות בינלאומיות צריכות להיכנס לעזה כדי שזה יקרה".

"אין לשים את התקשורת הישראלית וכלי תקשורת בינלאומיים באותה משוואה מבחינת האופן בו הם משקפים את הנעשה בעזה", אמר לוי. הוא ציין כי לעומת התקשורת בישראל, התקשורת הבינלאומית פרסמה תמונות של ההרס בעזה לכלל העולם, והדגיש כי הם פעלו בהגינות בעניין זה. בדבריו הוא הדגיש – כולם צריכים לראות מה קורה בעזה.

"זו החובה של כל אחד בעולם לראות כיום ילדים פצועים, לראות גופות חסרות חיים, לראות בתי חולים. כולם צריכים לראות את זה", אמר. בהשוואה לתקשורת הישראלית, אמר לוי: "אני לא יכול להגיד את אותו הדבר לגבי התקשורת הישראלית, שהסתירה באופן שיטתי, מכוון ומרצון את המתרחש מהצופים והקוראים הישראלים". עוד הוסיף: "הישראלים לא רואים כלום כי הם לא רוצים לראות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי