הכי לא מובן מאליו: מישל גרציג הגשימה את החלום של כל אוהד ספורט

play
מישל גרציג עם בעלה טיבו קורטואה בטקס בבירת ספרד | Pablo Cuadra / Contributor
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.12 03:59

הישראלית ובעלה טיבו קורטואה מבלים את סוף השנה בחופשה חלומית בארצות הברית, במהלכה פגשו מקרוב את השחקנים הטובים בעולם

(גודל טקסט)

בזמן שכדורגלנים וכדורסלנים ברחבי אירופה מציפים את הרשתות החברתיות בתמונות משפחתיות מחג המולד, טיבו קורטואה ואשתו מישל גרציג מבלים את סוף השנה בחופשה חלומית בארצות הברית ומגשימים את החלום של כל אוהד ספורט מושבע שמעריך כדורסל ופוטבול.

לאחר שצפו במשחק NFL בין מיאמי דולפינס לדאלאס קאובויס, הלילה הבלגי של ריאל מדריד והדוגמנית הישראלית הגיעו למשחק NBA בין מיאמי לפילדלפיה וישבו ממש על הפרקט, אחרי שהם כבר צפו בהיט משחקים מול אטלנטה הוקס, והשוער הצטלם עם טריי יאנג.

בשבת הם צפו במשחק נוסף, הפעם של דאלאס מאבריקס, שבסיומו שוער הבלאנקוס זכה בחולצתו של אקס ריאל מדריד ואחד הכדורסלנים הטובים בעולם, לוקה דונצ'יץ'. אנחנו מקווים שמישל בעניין של כדורסל, שכן לראות מקרוב את הכוכבים הגדולים בעולם זה לא עניין של מה בכך.

כידוע, קורטואה מתאושש בימים אלה מקרע ברצועה הצולבת ולא ישוב לשחק העונה. "בעקבות הפציעה שלי, לא אוכל לקחת חלק ביורו", כתב השוער בהודעה שפירסם. "אני חייב עוד להתאושש ולהחלים ב-100%. אני לא יכול להבטיח עדיין באיזה תאריך זה יהיה. אני אולי אוכל לשחק במאי, אבל לא ארצה לקחת סיכון. ריאל מדריד הבהירה שהיא רוצה שאשוב רק כשאני כשיר לחלוטין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי