הטעות הפטאלית שהפכה את הקעקוע החדש של ויניסיוס לוויראלי

play
הכפיל עם החזה. ויניסיוס | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12 04:27

מעריציו ניסו להציל את המצב וטענו שמדובר בתחכום, אבל התמונה המקורית הוכיחה: הברזילאי קעקע את מייקל ג'ורדן... הפוך

(גודל טקסט)

בזמן שהוא מתאושש מפציעה שהשביתה אותו לתקופה של כחודשיים, ויניסיוס ג'וניור ביקר בארצות הברית והחליט לקעקע על כל הגב שלו את תמונות הספורטאים שמהווים עבורו מודל לחיקוי, אלא שטעות גסה אחת ותעלומה לגבי אחת הדמויות הפכו את הקעקוע לוויראלי.

הספורטאים שמופיעים על הגב של שחקן ריאל מדריד הם פלה, קובי בריאנט, מוחמד עלי ומייקל ג'ורדן, כאשר למטה כתובה המילה "מנטליות" ובנוסף כתוב הסלוגן "Black Lives Matter", שהפך שגור מאז מחאת הקהילה השחורה בארצות הברית ב-2020. מעבר להיותם של הארבעה הללו אגדות ספורט, כל אחד בתחומו, הם כמובן שחורים ולכן ויניסיוס בחר אותם. לא אחת הברזילאי היה קורבן לגזענות בגלל צבע עורו במגרשים בספרד, מה שהוביל לעימותים שלו עם אוהדים ויריבים.

פרט אחד תפס את תשומת לב המעריצים ברשת: בקעקוע של ויניסיוס, כוכב שיקגו בולס לשעבר נראה זורק לסל ביד שמאל, אבל ידוע לכל שג'ורדן היה ימני. אוהדים של שחקן ריאל מיהרו להגן עליו וטענו שלא מדובר בטעות, אלא ברפרנס מתוחכם לאחד מאינספור הרגעים האייקוניים בקריירה של MJ: ג'ורדן אכן זרק פעם מקו העונשין ביד שמאל, במהלך משחק נגד אטלנטה, לשם הפרובוקציה. עם זאת, בקלות ובמהירות נשלפה ההוכחה שפשוט מדובר בפאשלה ענקית של ויניסיוס, או של המקעקע שלו: הקעקוע הוא למעשה "מראה" של תמונה מקורית שבה ג'ורדן זורק ביד ימין כפי שעשה כל חייו. מיותר לומר שרבים גיחכו על הפאדיחה.

ולצד ארבעת הספורטאים, ישנה בקעקוע דמות חמישית של אדם שחור נוסף עם משקפי שמש, שמחייך חיוך רחב. רק שאף אחד לא מצא תשובה לשאלה: מי זה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי