חופשה סודית? הסיבה שבגללה נועה קירל ודניאל פרץ "שומרים על שתיקה"

play
נועה קירל, דניאל פרץ, בחגיגות האוקטוברטפסט של באיירן מינכן | צילום מסך, האתר הרשמי של באיירן מינכן
דניאל פרץ שמר על שער נקי בבכורה, באיירן טיילה עם 0:4 על מונסטר בגביע 03:14

השוער והזמרת מנצלים את פגרת חג המולד לטובת חופשה חלומית בתאילנד, אך מדוע הם לא משתפים שום דבר ברשתות החברתיות? לירון שרון עם הפרטים המלאים והמסר המרגש והחשוב של נועה

(גודל טקסט)

שנת 2024 כבר כאן, אך רוב תושבי מדינת ישראל בחרו שלא לחגוג את השנה האזרחית החדשה בזמן שהחטופים עדיין מוחזקים בשבי חמאס והלחימה בעזה בעיצומה. בעולם, שחקני הכדורגל נהנים מפגרת חג המולד ומנצלים כל רגע לנשום אוויר לפני שחוזרים למגרשים. כך עשה גם השוער הישראלי של באיירן מינכן, דניאל פרץ, שנופש ברגעים אלו ממש עם בת הזוג שלו נועה קירל.

הזוג הלוהט של 2023 סוגר חצי שנה יחד בחופשה חלומית בתאילנד ותודו שמגיע להם. לנהל מערכת יחסים בשלט רחוק זה דבר לא פשוט בכלל, כשהוא בגרמניה והיא בארץ ובשלל יעדים בעולם מקדמת את ההסברה הישראלית ומופיעה, אין ספק שמגיע לפרץ ולקירל שלו קצת זמן איכות בגן העדן התאילנדי. ולמרות הנופים הקסומים והתחושה של החופש והשלווה שיש ליעד האקזוטי להציע, השניים לא משתפים דבר ברשתות החברתיות, זכר כמובן למצב הרגיש והקשה בארץ.

לא תמצאו שום זכר לחופשה בחשבון האינסטגרם של השוער בן ה-23, שאחריו עוקבים 133 אלף אנשים, ואילו נועה בוחרת לשתף תכנים שקקשורים למלחמה ובעיקר לחטופים, כפי שהיא עושה מאז השבעה באוקטובר באופן רציף. היוניקורן העלתה סרטון בפני 1.8 מיליון העוקבים ובו הכותרת: "המטרות לשנת 2024" – רשימה של כל אזרחי ישראל שעדיין חטופים בשבי חמאס עם סאונד של שעון מתקתק והכיתוב: "133 חטופים עדיין מוחזקים בשבי. תחזירו אותם הביתה עכשיו!".

דניאל פרץ, נועה קירל | Marcel Engelbrecht – firo sportphoto / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי