השחקנית המפורסמת חתמה על חוזה בפלייבוי – והצטלמה ללא חולצה

play
קיי אלבס | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 31.12 17:55

אחרי שטענה כי ניימאר רצה לעשות איתה ועם אחותה שלישייה ושמה נקשר לאחרונה גם לכדורגלן חאמס רודריגס, קיי אלבס - שמתחזקת חשבון אונליפאנס לוהט - הגשימה חלום: "2024 תהיה השנה שלי"

(גודל טקסט)

"הכירו את קיי אלבס. הסנסציה הברזילאית, שחקנית הכדורעף המקצועית, כוכבת הרשת הגדולה והשפשנפנה החדשה שלנו", כך נכתב בעמוד האינסטגרם הרשמי של "פלייבוי", ירחון סגנון החיים ופנאי לגברים המפורסם בכל העולם בזכות צילומיו המציגים עירום נשי. ואם השם של השפנפנה היפייפיה מצלצל לכם מוכר ולא רק מענף הכדורעף, אז ממש לא טעיתם. 

עד היום היא שילבה את האהבה שלה למשחק יחד עם חשבון אונליפאנס מצליח ועמוד אינסטגרם שאחריו עוקבים קרוב ל-14 (!) מיליון איש, וכעת בפלייבוי הבינו שמדובר במגה סטארית רצינית ועל כן החליטו להחתים את מי שבעבר חשפה קשר אינטימי עם כוכב ברזילאי ענק אחר אותו כולם מכירים. 

אלבס שיתפה בתחילת 2023 איך כוכבה דאז של פ.ס.ז', ניימאר, רצה לעשות איתה ועם אחותה התאומה שלישייה בסוויטה פרטית. בת ה-23 השתתפה בעונה הקודמת של 'האח הגדול ברזיל' שם חשפה את הפרטים בשיחה עם אחד מחבריה לבית המפורסם.

כיום היא נחשבת לשחקנית הכדורעף המפורסמת בעולם ובמקביל מרוויחה מיליונים בפלטפורמה למבוגרים. לצד זה, ולמרות שהיא כבר מאוד מפורסמת, היה לאלבס חלום שהיא סוף סוף הצליחה להגשים.

ההצטרפות לפלייבוי עבורה, היה חלום ילדות: "כשגדלתי, העבודה עם פלייבוי נראתה כמו חלום מופרך לאנשים מהמקום שממנו אני באה. זו תמיד הייתה עבודת החלומות שלי, עבדתי קשה וקיבלתי אותה. יש לי מוסר עבודה עצום ו-2024 תהיה השנה שלי", הכריזה אלבס בפוסט החגיגי של פלייבוי שם היא מצולמת עם תחתונים כשהיא עטופה בדגל ארצות הברית.

לאחרונה נקשר שמה ללא אחר מאשר הכדורגלן חאמס רודריגס, כאשר במקביל ואולי בהמשך להצטרפות לפלייבוי, היא הכריזה בפני מיליוני העוקבים שלה כי עברה ניתוח להגדלת חזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי