עושה את דובאי: התמונות הלוהטות של עדן פינס שברו את הרשת

play
עדן פינס | מסך, אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.1.24 07:14

הדוגמנית הישראלית מבלה עם בן זוגה הכדורגלן - ונראה שהאהבה פורחת. הצעד שמעיד על עליית שלב ביחסים, השיפור בעברית וההסברה

(גודל טקסט)

יותר מחצי עולם נגד ישראל, את זה כבר כולנו הבנו מאז השבעה באוקטובר ובמדינתנו עושים מאמצים רבים בגזרת ההסברה על מנת להפיץ את האמת בעולם. במקביל, יש מישהי שעושה את זה אפילו בלי להתאמץ וקוראים לה עדן פינס. הדוגמנית הישראלית בת ה-26 מרבה לשתף את 900 אלף העוקבים שלה בכל המתרחש בישראל וגם עכשיו, כשהיא נמצאת במדינה ערבית, היא תופסת את כל תשומת הלב.

עדן פינס ובן הזוג | מסך, אינסטגרם
עדן פינס | מסך, אינסטגרם

עדן שלנו וּמתיאס נורמן חוגגים בדובאי. כבר כמעט שבוע שהפצצה הישראלית מבלה עם בן הזוג הכדורגלן שלה, שם גם חגגה את השנה החדשה ופינקה את מאות אלפי העוקבים שלה בתמונות מרסקות. אשת הכדורגלן והגזרה המושלמת שלה משתלבים מצויין עם החום שיש באמירויות והתמונות מדברות בעד עצמן. ניתן לראות בבירור שהאהבה בין השניים פורחת, כאשר היא "המלכה" שלו והוא לא מפסיק להפתיע עם העברית שבת הזוג שלו מלמדת אותו.

עדן פינס | מסך, אינסטגרם
עדן פינס ובן הזוג | מסך, אינסטגרם

חוץ מזה, מעבר לשמות החיבה והתמונות הפוטוגניות המשותפות, נראה שמערכת היחסים ביניהם עולה שלב כי גם המשפחה של הנורבגי בילתה שם איתם. אמא של נורמן, מוניקה, נצפתה רוקדת בסטורי של החברה של הבן שלה, בעוד הוא מעודד אותה בעברית תוך כדי. אפשר להבין מאיפה הגנים הטובים שלו עם אמא כזאת יפה. חשוב לציין שבימים כל כך רגישים, מערכת היחסים בין עדן ומתיאס מוכיחה לנו שאין גבול לאהבה – לא מדינה, לא דת או לאום, פשוט אהבה בין שני בני אדם. מחכים לביקור המשותף בארץ הקודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי